Licitatie Publica - Sistem Informatic Integrat de Management (SIM-POSDRU)
Anunt de participare numarul 92334/22.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: AMPOSDRU, Tel.+ 4021 315 02 07, In atentia: Adrian POPESCU, Email: [email protected], Fax: + 4021 315 02 07; + 4021 315 02 06, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Integrat de Management (SIM-POSDRU)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, cod postal 010233, Bucuresti, Romania si cele 8 regiuni de dezvoltare din Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al contractului este de a sustine Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AMPOSDRU) din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale pentru activitatile de gestionare, analiza si control a POSDRU si de a monitoriza din punct de vedere financiar, fizic si procedural starea implementarii operatiunilor finantate de catre program.Obiectivul specific este de a dezvolta si implementa un sistem informatic integrat de management (SIM-POSDRU), complementar SMIS-CSNR, pentru sustinerea activitatii AAMPOSDRU, a Organismelor Intermediare si a Beneficiarilor POSDRU, in scopul automatizarii (informatizarii) si optimizarii activitatilor de management, monitorizare si control a POSDRU, precum si a intregului ciclu de operatiuni ale proiectelor si la nivelul beneficiarilor, care va sustine in mod eficient fazele principale ale procesului macro de implementare a POSDRU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212780-0 - Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
72251000-9-Servicii de recuperare a aplicatiilor in caz de accident informatic (Rev.2)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.2)
72317000-0-Servicii de stocare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al contractului este de a sustine Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AMPOSDRU) din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale pentru activitatile de gestionare, analiza si control a POSDRU si de a monitoriza din punct de vedere financiar, fizic si procedural starea implementarii operatiunilor finantate de catre program.Obiectivul specific este de a dezvolta si implementa un sistem informatic integrat de management (SIM-POSDRU), complementar SMIS-CSNR, pentru sustinerea activitatii AMPOSDRU, a Organismelor Intermediare si a Beneficiarilor POSDRU, in scopul automatizarii (informatizarii) si optimizarii activitatilor de management, monitorizare si control a POSDRU, precum si a intregului ciclu de operatiuni ale proiectelor si la nivelul beneficiarilor, care va sustine in mod eficient fazele principale ale procesului macro de implementare a POSDRU.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 452, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 429.040 Lei (2% din buget estimat).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 18.04.2010.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat de catre EU prin FSE in cadrul POSDRU, Romania 2007-2013, AP7 DMI7.1 Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU. Platile se fac conf. prevederilor din Contract.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociereact juridic incheiat intre operatorii economici cuprinzand drepturile si obligatiile acestora in indeplinirea contractului, precum si desemnarea liderului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006; Cazier fiscal; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie de integritate; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ONG - Extrasul de la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Atentie: Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(a) Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)(b) Media profitului operational al ofertantului
(operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(a) trebuie sa depaseasca valoarea de 21.452.000 lei.(b) trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
E2-Min.3 ani exp. implementare proiecte finantate prin Fonduri Europene;Exp. coordonare proiecte Asistenta tehnica in sectorul Fondurilor Structurale, in unul din Statele Membre, min. 2 proiecte
E3-min.3 ani exp. dezvoltare sisteme informatice complexe Internet-based;min.2 ani exp. implementare proiecte integrare sisteme informatice prin adoptarea unor protocoale deschise;min.5 ani exp. in implementare sisteme informatice pt.AP;min.2 ani exp. ca web developer sau alta pozitie tehnica similara
E4-Min. 3 ani exp. in domeniul IT de la absolvirea studiilor superioare;min.2 ani exp. in domeniile de arhitectura a sistemelor informatice;min.3 proiecte internationale in care a activat ca si arhitect de sistem informatic
E5-Certificare profesionala de la un producator pt. sistemul de stocare on-line propus si ce va fi administrat in proiect;min.3 ani exp.in domeniul IT de la absolvirea studiilor superioare;min.3 ani exp. in domeniul stocarii datelor;min.3 proiecte de gazduire(hosting) in care a activat pe o pozitie similara-administrare echipamente de inalta disponibilitate de stocare date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(a) Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: 1) cel putin 2 proiecte/contracte de asistenta tehnica pentru o Autoritate de Management a Instrumentelor Structurale (FSE, FEDR si/sau FC) in vederea gestionarii Programelor Operationale- proiecte cu o valoare minima de 8.580.800 lei, din care proportia ofertantului sa fie de minim 50%.2) cel putin 1 proiect in domeniul dezvoltarii de Sisteme Informatice pentru sprijinirea implementarii Programelor Operationale co-finantate din Instrumentele Structurale.3) cel putin 3 proiecte/contracte, cu obiect servicii externalizate (hosting, administrare, disaster recovery), prestate in Centru de Date, cu valoare de minim 1.287.120 leifiecare.4) cel putin 3 contracte, cu obiect o solutie de arhivare electronica, din care 1 proiect cu minim 5000 de utilizatori, cu o valoare de minim 2.145.200 lei fiecare.* - un proiect/contract poate fi considerat finalizat doar daca pana la data depunerii ofertei a fost semnata receptia serviciilor prestate.(b) Capacitatea tehnica a expertilor cheie CV; Certificate/diplome care atesta specializarea in domeniul sistemelor IT;Documente emise de angajatori care sa specifice perioada lucrata efectiv;Declaratie disponibilitate si exclusivitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea rationamentului
20%
Descriere:
3.
Descrierea metodologiei de implementare
30%
Descriere:
4.
Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
8%
Descriere:
5.
Matricea cadrului logic
7%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S200-287909 din 16.10.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2010 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 14:00
Locul: Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Autoritatea de Management pentru Programul Operat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentanti ai Autoritatii Contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013Axa Prioritara 7 Asistenta TehnicaDomeniul Major de Interventie 7.1. Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU
VI.3) Alte informatii
Adresa de internet la care documentatia de atribuire este disponibila: www.e-licitatie.rowww.fseromania.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80; (+4) 021 319.51.81, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49; (+4) 021 332.11.88, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelega.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.14, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2009 18:14