Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem informatic integrat de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) pentru gestionarea activitatilor din cadrul RAMO, compus din software de planificare a resurselor intreprinderii si componente de retea


Anunt de participare numarul 104077/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA MONITORUL OFICIAL
Adresa postala:  Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  012329, Romania, Punct(e) de contact:  Andrei Moldovanu, Tel. 318.51.20, Email:  [email protected], Fax:  318.51.09, Adresa internet (URL):  www.monitoruloficial.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) pentru gestionarea activitatilor din cadrul RAMO, compus din softwarede planificare a resurselor intreprinderii si componente de retea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem informatic integrat de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) pentru gestionarea activitatilor din cadrul RAMO, compus din softwarede planificare a resurselor intreprinderii si componente de retea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32422000-7 - Componente de retea (Rev.2)
48311000-1-Pachete software pentru gestionarea documentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Pachete de software de planificare a resurselor intreprinderii 200000 Euro
2. Componente de retea 4000 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 204, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gp, se va constitui de catre ofertant printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, in valoare de 2% si anume 17372, 64 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
5. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)
2. Bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009, copie, vizatesiinregistratedeorganulcompetent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraLista a principalelor livrari de sisteme informatice integrate de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) similare efectuate in ultimii 3 ani
Trei recomandariCel putin 3 proiecte desfasurate in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), privind furnizarea si punerea in functiune de sisteme informatice integrate de tip ERP (enterprise resources planning) destinate gestionarii resurselor unei societati cu minim 100 de utilizatori.
Cel putin un contract de furnizare si punere in functiune a unui sistem informatic integrat, finalizat cu succes in ultimii 3 ani care sa fi inclus cel putin urmatoarele componente:
a.software de aplicatie
b.contabilitate financiara
c.servicii de analiza, dezvoltare, implementare si instruire pentru aplicatii software.d.sa fi inclus software de tip Business Intelligence (Raportare Inteligenta)
e.sa fi inclus un sistem de modelare a proceselor de fabricatie.
Se va face dovada detinerii urmatoarelor competente:
1.Competente in dezvoltarea si implementarea de aplicatii si solutii de afaceri (dovedite prin certificari cum ar fi Independent Software Vendor - ISV/Software Solutions sau echivalent);2.Competente in domeniul implementarii, instalarii si configurarii solutiilor de tip business (dovedite prin certificari cum ar fi Business Intelligence sau echivalent);
3.Competente in proiectarea si implementarea infrastructurilor IT complexe pentru sisteme de afaceri (dovedite prin ceritifcari cum ar fi Advanced Infrastructure Solutions sau echivalent).
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul 12I), cu prezentarea personalului de specialitate care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Autorizarea de vanzare a echipamentului hardware ofertat, probata prin unul dintre urmatoarele documenteAutorizarea de vanzare a aplicatiilor software ofertate, probata prin unul dintre urmatoarele documente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de punere in functiune
30%
Descriere: zile calendaristice de la semnarea contractului
3.
Termen de garantiie
10%
Descriere: luni de la semnarea fara obiectiuni a PV
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36.10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 10:00
Locul: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, imputerniciti si membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Regie Autonoma - fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
La Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala:  Str Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cf art 256^2(a) din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAMO
Adresa postala:  Str Parcului, nr 65, sector1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  012329, Romania, Tel. 021/318.51.25, Fax:  021/318.51.09, Adresa internet (URL):  www.monitoruloficial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer