Licitatie Publica - Sistem informatic integrat de procesare a datelor Recensamantului general Agricol 2010
Anunt de participare numarul 100218/18.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel. 3181818, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Statistica nationala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat de procesare a datelor Recensamantului general Agricol 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul INS si al Directiilor teritoriale de statistica
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Sistem informatic integrat de procesare a datelor RGA 2010-2012 pentru anul 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
72212000-4-Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
72212610-8-Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tot pachetul de servicii precizat in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 964, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea serv. de asist. si suport tehnic pt. 2011, potrivit art.122.j.din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2010 pana la 30.11.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantie de participare in valoare de 43000 lei2.Garantie de buna executie in valoare de 5% din pretul contractului excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetl INS pe anul 2010 si pe anul 2011 pentru prelungire servicii de asistenta si suport tehnic in limita fondurilor alocate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea ;
- declaratie privin ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiara
- se solicita si dovada privin plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat Constatator emis de oficiul Registrul Comertului;
- Certificat de Inmatriculare la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (conform model formular anexat);
- Bilantul contabil al ultimului exercitiu financiar ?heiat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare de 1000000 euro. Valorile vor fi exprimate in euro la cursul BNR mediu al fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara (conform model formular anexat);
-Cerinte privind capabilitatilor tehnice ale ofertantului: nominalizarea echipei tehnice de proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Manager proiect: - min 10 ani exp in managementul proiectelor IT nationale.2. Arhitect solutie informatica: - cel putin 5 ani exp. in derularea de proiecte nationale de dezvoltare sau mentenanta de sisteme informatice. 3. Expert baze de date: - cel putin 5 ani de exp. ?derularea de proiecte nationale si/sau internationale de dezvoltare de sisteme informatice, 4 ani experienta ?proiectarea/administrarea de baze de date.4. Specialist Kofax: - certificata Kofax Ascent Capture 7. Pentru aceasta pozitie vor fi desemnate doua persoane. Se va anexa CV precum si copie a certificatului. La cererea INS ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.5. Specialist solutie B.I.: - certificare de la producatorul solutiei de B.I. ofertata, de cel putin 2 ani.Vezi precizari Caiet de sarcini!!!
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0500081, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195180, Adresa internet (URL): httr: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit normelor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INS-Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel. 0213181851, Email: [email protected], Fax: 0213181851, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 15:35