Licitatie Publica - Sistem informatic integrat de procesare a datelor RPL-2011
Anunt de participare numarul 116094/25.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel. 3181818, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistic national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat de procesare a datelor RPL-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Institutului National de Statistica si sediile directiilor teritoriale de statistica
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Solutie informatica pentru introducerea descentralizata a datelor statistice in cele 47 de locatii (41 DGS/DJS?uri, 6 sectoare ale Municipiului Bucuresti) intr-o baza de date centrala, pentru cele 11 formulare statistice2.Solutie informatica pentru analiza datelor si elaborarea publicatiilor statistice aferente (aplicatie B.I.)
3.Asigurarea suportului tehnic si mentenantei solutiilor informatice oferite la Pct.1 si Pct.2 pentru anul 2011, cu posibilitatea prelungirii pe perioada 2012-2013 in limita fondurilor alocate.
4. Asigurarea instruirii personalului din sistemul statistic utilizat in procesarea datelor statistice
5. Asistenta tehnica pentru aplicatiile informatice pe perioada desfasurarii activitatilor de procesare a datelor statistice ale RPL-2011, cu posibilitatea prelungirii in anul 2012 in limita fondurilor alocate, corelata cu etapele de desfasurare si graficul propus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
72261000-2-Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tot pachetul de servicii solicitat prin Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 991, 935RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 25000 leiGarantie de buna executie in valor de 5% din pretul contractului, excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul INS pe anul 2011, cu posibilitatea prelungirii serviciilor de asistenta si suport tehnic si pentru anii 2012 si 2013, in limita bugetului pt anii respectivii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu FormularulADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiara
-dovada privin plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatatoremis de oficiul Registrului Comertului .
Certificat de inmatriculare la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (conform model formular anexat)- Bilantul contabil al ultimului exercitiu financiar incheiat;
?Declaratie pe proprie raspundere cu lista cuprinzand subcontractanti(daca este cazul).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara (conform model formular anexat);
-nominalizare a echipei tehnice de proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Este obligatorie existenta personalului calificat alFurnizorului, Experti cheie: Manager proiect, Arhitect solutie informatica, Expert baze de date, Specialist solutie B.I., cu gradele de competenta precizate in Caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0500081, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INS-Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0850706, Romania, Tel. 0213181851, Email: [email protected], Fax: 0213181851, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 15:03