Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Informatic Integrat de Supraveghere Mobila


Anunt de participare numarul 125854/09.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala:  Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Punct(e) de contact:  Paul Badoi, Tel. 0754059335, Email:  [email protected], Fax:  0213156911, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Integrat de Supraveghere Mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui Sistem Informatic Integrat de Supraveghere Mobila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35125300-2 - Camere video de securitate (Rev.2)
30213200-7-Tablet PC (Rev.2)
48610000-7-Sisteme de baze de date (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Camera video cu soft ANPR ? 5 bucati
2.Laptop (statii de lucru portabile) ? 5 bucati
3.Statie de management (computer de birou) ? 1 bucata
4.Sistem central I.T. ? 1 bucata
5.Sistem local I.T. ? 5 bucati
6.Server si echipament de stocare ? 1 bucata
7.Multifunctional ? 1 bucata
8.Acces point ? 1 bucata
9.Router si firewall ? 1 bucata
10.Servicii de instruire
Valoarea estimata fara TVA: 621, 755.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 6200 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul "Imbunatatirea capacitatii tehnice a D.G.I.P.I. de a contracara activitatile economice ilegale desfasurate de grupurile organizate" - contract de grant OLAF/2010/C5/042
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
5. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011 in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul"de catre reprezentatul legal al firmei ofertante- pentru persoane juridice romane (pentru persoane fizice se va prezenta autorizatie de functionare)
6. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - pentru persoane fizice sau juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2008, 2009 si 2010 la 31.12.
2. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 622.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
2. Documente de certificare a sistemului calitatii emise de organisme acreditate in domeniu respectiv certificat ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi derulat sau sa aiba in derulare in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte in domeniul implementarii de solutii informatice integrate a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 310.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2890516
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 12:00
Locul: sediul D.G.I.P.I. - str. Alexandru Beldiman nr. 2-4, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Imbunatatirea capacitatii tehnice a D.G.I.P.I. de a contracara activitatile economice ilegale desfasurate de grupurile organizate" - contract de grant OLAF/2010/C5/042 intre OLAF si Directia Generala de Informatii si Protectie Interna
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse de finantare: fonduri comunitare OLAF/HERCULE II
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGIPI-Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Alexandru Beldiman nr. 2-4, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Tel. 0213156911, Email:  [email protected], Fax:  0213156911, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2011 19:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer