Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Informatic Integrat IMMEDIAT


Anunt de participare numarul 133936/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Punct(e) de contact: Paul Badoi, Tel. +40 213156911, Email: [email protected], Fax: +40 213156911, Adresa internet (URL): www.dgipi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Integrat IMMEDIAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Alexandru Beldiman, nr. 2, sector 5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul IMMEDIAT va consta intr-o suma de echipamente, subsisteme informatice si servicii, implementate astfel incat sa permita Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna gestionarea eficienta si complet securizata a arhiveiexistente in format letric si a documentelor curente produse de catre institutie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
48219300-9-Pachete software de administrare (Rev.2)
48624000-8-Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru realizarea obiectivelor acestui proiect, Directia Generala de Informatii si Protectie Interna doreste sa achizitioneze un sistem informatic integrat. Componentele sistemului vor fi complet integrate (la nivel de concept, de arhitectura hardware si software), si se vor regasi sub forma urmatoarelor produse si servicii:
1.Echipamente hardware
2.Licente software
3.Servicii de implementare a sistemului
Valoarea estimata fara TVA: 16, 371, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 327.000, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor (valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform Formularului 1- original, din Sectiunea II- Formulare. Cont trezorerie: RO71TREZ7055005XXX002844, cod fiscal: 12558583Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 87 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006(in acest caz din garantie se va retine suma de 7980 lei +0, 01% din diferenta dintre valoarea ofertei si pragul de 4.200.001 lei).Orice oferta care nu este insotita de o garantie pentru participarea la licitatie va fi respinsa in timpul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare la licitatie va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic, unul din asociati pentru asociere sau pe numele asocierii) care transmite oferta.Conform prevederilor art.16 din Legea nr. 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM se va completa Anexa 1 la Legea nr.346/2004. Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei. - Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA;
- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare in conformitate cu art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006, care devine anexa la contract (model Formularul 2 din Sectiunea II- Formulare) si care va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre furnizor la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Instrumente moderne de management electronic al documentelor interne si activitatii din teritoriu la DGIPI, cod SMIS 27204, Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In contract, vor fi cuprinse informatii clasificate ?secrete de serviciu? al caror emitent este M.A.I.Ofertantii, vor obtine si vor include in oferta ?Avizul de securitate industriala? eliberat in conformitate cu prevederile OMAI nr.74/2010 publicat in M.Of.al Romaniei, par.I, nr.193 din 26.03.2010.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/asociatii/tertul sustinator vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular 3 ? original - din Sectiunea II- Formulare.
B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Operatorul economic ofertant (inclusiv tertul sustinator pentru art. 181 lit. c, c1, d) trebuie sa depuna: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 4- original, din Sectiunea II- Formulare.
C.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cazierul judiciar al companiei - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna:
1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent valabil la data depunerii ofertelor, (dovada platilor la zi catre bugetul consolidat), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Cazierul judiciar al firmei.
D.Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta. Declaratia operatorului economic - Formular 5- original, din Sectiunea II- Formulare (inclusiv tertul sustinator/subcontractanti)
Persoanele care au functie cu decizie in cadrul autoritatii contractante conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006:
Cristian Gheorghe LATCAU ? Director general
Mihai SAVA - Director general adjunct
Adrian JURCA - Director general adjunct
Adina MACOVEI ? presedintele comisiei de evaluare;
Felician Constantin BOROS ? membru;
Simina CORLATEANU? membru;Agent principal Alexandra BUDA? membru;
Alina RUSU? membru;
Eugen MILITARU? membru;
Paul BADOI? membru.
E.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform Formular6- original, din Sectiunea II- Formulare.
Atentie!!!
Toate documentele/declaratiile/certificatele in alta limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. A.Certificat constatator-Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
B.Certificat constatator-Persoane juridice/fizice straine (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Atentie!!!
Toate documentele/declaratiile/certificatele in alba limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (inclusiv cifra de afaceri globala)
Cerinta minima de calificare : media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie cel putin egala cu 32.743.400, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Operatorul economic sau membrii grupului vor prezenta maxim 10 contracte, finalizate sau in curs de derulare in ultimii 3 ani calculati de la data limita pentru depunerea ofertelor, care sa cuprinda urmatoarele: - platforma de arhivare electronica ofertata, servicii de arhivare electronica, solutia de captura ofertata, solutie de registratura electronica (cumulate in cadrul aceluiasi contract).
- sa fi presupus implementarea unui flux de documente bazat pe solutia ofertata.
- sa fi presupus implementarea solutiei de virtualizare ofertata.
Cerinta minima de calificare: valoarea cumulata a contractelor prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei sale similare trebuie sa fie de cel putin 16.371.700, 00 lei(pentru contractele aflate in derulare se vor lua in calcul pentru indeplinirea cerintei minime de calificare numai partile din contract finalizate si receptionate de beneficiar)
Informatii privind capacitatea profesionala:
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic pentru natura si dimensiunile acestui proiect strategic.
Cerinte minime obligatorii:
1. Expert in management de proiecte, Sef de proiect:
- Studii superioare de lunga durata finalizate, cu diploma de licenta.
- Detinerea de competente avansate in domeniul managementului de proiect (dovedite prin certificate cum ar fi Project Management Professional- PMP sau echivalent);
- Experienta in calitate de manager de proiect in cel putin un proiect ce a presupus implementarea unor solutii de management al documentelor;
- Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT).Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului.
2. Expert in coordonare tehnica:
- Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta;
- 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare;
- 3 ani experienta de coordonator tehnic in implementarea de sisteme informatice;
- Certificare pentru arhitecturi de aplicatii pentru componenta de gestiune a documentelor ofertata;
- Certificare la nivel profesional pentru design de solutii cu o arhitectura orientate pe servicii (SOA - Service Oriented Architecture) sau echivalent;
- Experienta in calitate de coordonator tehnic pentru cel putin un proiect finalizat bazat pe o solutie de tip SOA, procese de business si integrare la nivel de date;
- Experienta in calitate de coordonator tehnic in cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unei solutii de gestiune a documentelor si a proceselor de business (BPM) folosind tehnologia ofertata;
- Vorbitor de lb. romana-nativ/diploma de studii/inter
3. Expert in arhitecturi de solutie HW (de sistem):
- Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta;
- 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare;
- 3 ani experienta in activitati de analiza si implementare arhitecturi hardware;
- Certificare/certificari pentru echipamentele hardware ofertate (echipament de tip server, echipament de stocare)
- Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului).
4. Expert in implementare sisteme de gestiune documente si fluxuri de lucru:
- Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta;
- 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare;
- 3 ani experienta in activitati de analiza, proiectare si implementare solutii de management documente si fluxuri de lucru
- Experienta in implementarea a cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unei solutii de gestiune a documentelor si a proceselor de business (BPM) folosind tehnologia ofertata
- Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului
5. Experti dezvoltare software:
- Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta;
- 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare;
- 3 ani experienta in activitati dezvoltare solutii software.
- Participare la implementarea a cel putin 1 proiect finalizat in calitate de dezvoltator software in tehnologia ofertata;
- Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului)
6. Experti in solutii de backup:
- Studii superioare finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta;
- 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare
- 3 ani experienta in activitati de analiza si implementare solutii informatice de tip backup/restore- Certificare pentru solutii de back-up;
- Vorbitor de limba romana(nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului)
7. Experti instruire:
- Studii superioare finalizate , cu diploma de licenta;
- 3 ani experienta in activitati de instruire- Experienta dovedita in sustinerea a cel putin un curs de instruire in domeniul solutiilor tehnice ofertate;
- Certificare pentru platformele software ofertate pe domeniul in care se vor realiza cursurile de instruire
- Certificat de formator emis de institutii competente conform COR 241205
- Vorbitor de limba romana (nativ/cu studii doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT)
Informatii privind subcontractantii si oferta comuna (daca este cazul)
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati S.E.A.P.- www.e-licitatie.roObiectul procesului de reofertare: pretul oferteiRunde: 1 rundaDurata rundei: 24 oreDupa finalizarea licitatiei electronice operatorii economici vor transmite oferta de pret detaliata cu noile preturi unitare, corespunzatoare pretului final ofertat in cadrul etapei de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S59-095580 din 25.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2012 12:00
Locul: sediul DGIPI din str. Alexandru Beldiman nr. 2, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici ofertanti, participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza imputernicirii semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Instrumente moderne de management electronic al documentelor interne si activitatii din teritoriu la Directia Generala de Informatii si Protectie Interna (IMMEDIAT la DGIPI), cod SMIS 27204 -Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Cerinta obligatorie: se prezinta in cadrul documentelor de calificare Avizul de securitate industriala.Conform cu prevederile OMAI nr.74/2010, din M.Of. p.I, nr. 193/2010, ofertantul (asociatii) si subcontractantii vor prezenta in cadrul documentelor de calificare avizele de securitate industriala emise de catre DGIPI.Pentru obtinerea avizelor, ofertantul va adresa in timp util, cu minim 33 de zile inainte de data depunerii ofertelor, o solicitare scrisa transmisa prin posta sau prin reprezentant, cf. prevederilor art.11 al OMAI nr.74/2010, la care va anexa: a)actul de infiintare, copie legalizata;b)certificatul de inregistrare si certificatul constatator eliberat de Of. Nat. al Reg. Comertului, copie legalizata;c)certificatul de atestare, cazierul fiscal, certificatul pentru inregistrare in scopuri de TVA;d)actele de identitate ale persoanelor care necesita acces la informatii clasificate secret de serviciu, copie;e)declaratie privind acordul in privinta nemotivarii deciziei de neacordare a av. de securitate industriala.Conform cu prevederile art.18, alin(4) al OMAI nr.74/2010, adresa include si mentiuni privind avizarea repr. desemnati de op. economic sa participe la procedura de atribuire, in vederea eliberarii autorizatiei pentru acces la informatii clasificate secret de serviciu si se anexeaza documentele in copie prevazute la art. 11, lit. d) al OMAI nr.74/2010.Neindeplinirea la timp a tuturor diligentelor necesare pentru obtinerea av. de securitate industriala/neindeplinirea cerintelor necesare eliberarii acestor avize, de catre op. economici, care vor sa participe la procedura de ach. publica, exonereaza aut. contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acestor avize de securitate industriala. In cazul in care pe primul loc se situeaza oferte de pret egale, autoritatea contractanta va solicita prezentarea de noi oferte de pret in plic sigilat. Daca egalitatea persista si dupa ofertarea in plic sigilat, procedura se anuleaza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data emiterii de catre autoritatea contractanta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.I.P.I. - Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Alexandru Beldiman nr. 2, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Tel. +40 213156911, Email: [email protected], Fax: +40 213156911, Adresa internet (URL): www.dgipi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer