Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT IN VEDEREA FACILITARII ACCESULUI PACIENTILOR LA REZULTATELE MEDICALE


Anunt de intentie numarul 20672/31.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
SISTEM INFORMATIC INTEGRAT IN VEDEREA FACILITARII ACCESULUI PACIENTILOR LA REZULTATELE MEDICALE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Str. Brailei nr. 177 Galati
Cod NUTS: RO224 - Galati
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 759, 348.6RON
Echipamente+servere+licente+sistem operare+Proeictare-implementare-testare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48823000-3-Servere de fisiere (Rev.2)
72212780-0-Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.01.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Acest contract va fi finantat prin Progr PROGR OPER CRESTEREA COMPETIT EC, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", Domeniul Major de Interventie 2"Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice", Operatiunea 4 "Sutinerea implementarii de solutii de e-sanatate si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar"-proiecte la nivel local.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala: 98%, Fonduri proprii 2%
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie: licitatie deschisa.Se va incheia un contract de furnizare cu durata de 2 ani. Garantie de participare 95186.972 lei Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara tva a contractului. Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic astfel: 1 Pret total 50p 2 Timp de livrare aplicatie completa din punct de vedere functional, conform cu cerintele din documentatia de atribuire 20p 3 Functionalitati aplicatie 30p Criterii de calificare si selectie -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 -Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 din O.U.G. nr.34/2006 -Cazier fiscal -formular tip conform prevederilor Ministerului Finantelor; -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente -Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006-copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul semnat si stampilat. Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 anisustinuta de recomandari/documente contstatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale -Informatii privind asocierea-Acord asociere -Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2011 07:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer