Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem informatic integrat in vederea implementarii proiectului « MEDICALIS- Management Educational si Invatamant de Calitate in Societatea Informationala ?


Anunt de participare numarul 115081/05.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Punct(e) de contact:  Biroude achizitii publice, Tel. 0264.430.896, In atentia:  BUDAI IOAN- OLIMPIA BUTNAR, Email:  [email protected], Fax:  0264.430.896, Adresa internet (URL):  www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat in vederea implementarii proiectului « MEDICALIS- Management Educational si Invatamant de Calitate in Societatea Informationala ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
O combinatie intre acestea
Locul principal de livrare: . Universitatea de Medicina si Farmacie?Iuliu Hatieganu? Cluj - Napoca2. Universitatea de Medicina si Farmacie?Gr.T Popa?IasiConform grafic de livrare
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem informatic integrat in vederea implementarii proiectului « MEDICALIS- Management Educational si Invatamant de Calitate in Societatea Informationala ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48780000-9 - Pachete software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 006, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare -140.000 leicuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract POSDRU 86-1.2-S-62594
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaformular 12ADeclaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 12 C
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Formularul 12BCertificatul de atestare fiscalaCertificat privind plata impozitelor si taxelor legale
Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Formular 25
Certificat de inregistrare emis de oficiul national al registrului comertului
Certificat de inregistrarein scopuri de TVA sau dupa cazcertificat de inregistrarefiscala/ altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Fisa de informatii generale ( Formular B2 )din care sa reiasa media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI , RESPECTIV 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim :13.000.000 leiBilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniCriteriul de selectie:
Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica prin maxim doua contracte de livrari produse similare celor solicitatein prezenta procedura, finalizate in ultimii 3 ani de la data publicarii anuntului de participare la procedura de achizitie publica cu valoarea cumulata 5.800.000 lei
Formularul 12D privind experienta similara.
Ofertantul va prezenta urmatoarele informatii si documente: Lista contractelor similare prezentului contract finalizate in ultimii 3 ani, in conformitate cu Formularul 4.
Recomandari din partea altor beneficiari/clientiInformatii referitoare la standardele solicitate ofertantului:
Competente si Autorizari pentru livrarea produselor
Resursele umane si structura managementului
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicDeclaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca se respecta normele de protectia muncii in domeniul de activitate.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Manager de proiectMinim 5 ani experienta in managementul de proiecte IT;1Back ? up Manager de proiect : Minim 5 ani experienta in conducerea de proiecte informaticecomplexe;) Consultant tehnic ITIL : ?Expert certificat cu minim 5 ani experientaExpert certificatISO 27001 Lead Implementer siISO 27001 Lead Auditor.Expert auditor management securitate?Certificare ca auditor prin curs ISO/IEC 27001 certificat IRCA (International Register of Certificated Auditors)?Experienta anterioara demonstrata prin certificare ca auditor BS 7799 recunoscuta international? 2Recomandari pentru consultanta in managementul securitatii informatiilor finalizata cu certificare internationala in securitatea informatiilorConsultanti testare ? 2 persoane : Abilitati in comunicare, experienta privind lucrul in echipa;? Participarea la cel putin 2 (doua) proiecte complexe in domeniul testarii functionale si de performanta pentru aplicatii software ? dovada se va face prin prezentarea CV-ului si a scrisorilor de recomandare vizate de clienti;? Experienta de minimum 1 (un) an in: analiza cerintelor, dezvoltarea si intretinerea scripturilor de testare, identificarea si crearea datelor de test, executia testelor, raportarea si managementul de erori detectate in timpul procesului de testare;f) Consultanti implementare ? Minim 3 persoane? Minim 5 ani vechime in implementari solutii de managementul firmelor? Minim 5 ani vechime pe pozitia de Consultant implementare pe solutiile ofertate? Minim 1 certificare pe produsele software ofertate pentru fiecare persoana;g) Programatori ? Minim 2 persoane? Absolvent de invatamant superior cu specializare in domeniul IT&C ? dovada se va face prin prezentarea copiilor dupa diplomele de studii obtinute;? Experienta de minim 5 ani pe analiza cerintelor, dezvoltarea de functionalitati noi dupa cerintele beneficiarului, repararea erorilor aparute.h) Instructori ? minim 2 persoane? Minim 1 certificare pe produsele software ofertate pentru fiecare persoana, certificare obtinuta de la producatorul solutiei.?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013AXA PRIORITARA I ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltirii societatii bazate pe cunoastere" DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 1.2 ?Universitate pentru viitor?Contract POSDRU 86-1.2-S-62594
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor(CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleas nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str.Emil Isac nr.13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Tel. 026430896, Fax:  0264430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2011 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer