Licitatie Publica - Sistem informatic integrat in vederea implementarii proiectului " Gestiunea in sistem informatic a Registrului Agricol si a altor servicii publice destinate cetatenilor in cadrul unor unitati administrativ - teritoriale din judetul Salaj"
Anunt de intentie numarul 26437/27.06.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SALAJ
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. +40 0260614120, Email: [email protected], Fax: +40 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat in vederea implementarii proiectului " Gestiunea in sistem informatic a Registrului Agricol si a altor servicii publice destinate cetatenilor in cadrul unor unitati administrativ - teritoriale din judetul Salaj"
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : Judetul Salaj, Consiliul Judetean Salaj
Cod NUTS: RO116 - Salaj
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 180, 228.22RON
Servicii: analiza cerintelor, proiectare, implementare, testare, configurarea echip.hardware si realizare reteaLAN, instruire pt.folosirea si mentinerea sist.inf. Sevor livra echip.harware pt.realizarea infrastructurii de sustinere asist.inf.integrat.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72610000-9-Servicii de asistenta informatica (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 14.01.2014
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de aribuire va fi licitatie deschisa. Autoritatea contractanta nu intentioneaza sa beneficieze de prevederile art. 75 alin. 2 si art. 89 alin. 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Sursa de finantare: Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat si Bugetul local.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSCCE, AP. 3 ? Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public; DMI 3.2. Dezvoltarea si eficientizarea serviciilor publice electronice; O 321
VI.2) Alte informatii
Autoritatea Contractanta nu doreste sa beneficieze de prev. art. 75 alin. 2/89 alin. 2 din OUG 34/2006 .
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2013 12:34