Licitatie Publica - Sistem Informatic Integrat pentru Eficientizarea Comunicarii cu Cetatenii si a Fluxurilor de Activitati din Administratia Publica Locala
Anunt de participare numarul 88694/16.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel.0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215767, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Integrat pentru Eficientizarea Comunicarii cu Cetatenii si a Fluxurilor de Activitati din Administratia Publica Locala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: consiliul judetean neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem Informatic Integrat pentru Eficientizarea Comunicarii cu Cetatenii si a Fluxurilor de Activitati din Administratia Publica Locala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem Informatic Integrat pentru Eficientizarea Comunicarii cu Cetatenii si a Fluxurilor de Activitati din Administratia Publica Locala
Valoarea estimata fara TVA: 4, 217, 578.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 21.090 lei si garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, cifra de afaceri - a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva.b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare de 8.400.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane si structura managementului: Managerul de proiect (1 persoana)
Managerul de calitate (1 persoana)
Ingineri de sistem4 persoane
Auditor securitate informationala(1 persoana)
Specialisti aplicatii software de tip ERP (5 persoane)Specialisti software arhiva electronica (2 persoane)
Specialisti software portal (2 persoane)
Specialisti software de baza pentru portal (2 persoane)
, conform fisei de date a achizitiei , declaratii de exclusivitate si disponibilitate, recomandari, Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in calitate de contractor principal sau asociat, cel putin 1 contract in domeniul furnizarii si implementarii unui sistem informatic similar, avand: Minim 250 de utilizatori, Instruire utilizatori finali, operatori de software, administratori de sistem (cel putin 50 persoane instruite)a care participarea proprie a ofertantului a fost de minim 4.200.000 RON, conform fisei de date a achizitiei .Capacitate tehnica pentru acordarea serviciilor de asistenta tehnica si suport clienti-Ofertantul trebuie sa dispuna de capabilitati pentru acordarea serviciilor de helpdesk / asistenta tehnica si suport clienti conform fisei de date a achizitiei.STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII - Certificatul ISO 9001 sau echivalent , Certificatul ISO 14001 sau echivalent, Informatii privindasociatii, Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii, Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale toate aceste cerinte conform fisei de date a achizitiei .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in calitate de contractor principal sau asociat, cel putin 3 contracte pentru proiecte similare desfasurate in administratia publica, avand ca obiect cel putin 3 din cele 6 sub-sisteme componente ale ofertei, pentru fiecare dintre cele 3 contracte finalizate.Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in calitate de contractor principal sau asociat, cel putin 1 contract care a inclus o solutie de semnatura digitala.Ofertantul a implementat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in calitate de contractor principal sau asociat, facilitati de plata electronica online pentru cel putin 3 clienti diferiti din administratia publica.Se vor preciza numele beneficiarilor precum si numele persoanelor de contact pentru fiecare client in parte.5. Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in calitate de contractor principal sau asociat, cel putin 1 contract de implementare a unor aplicatii software de tip portal, care a inclus servicii de analiza, dezvoltare, instalare, configurare/ parametrizare, testare, instruire utilizatori, inclusiv asistenta tehnica si suport, care furnizeaza servicii la scara nationala catre utilizatori externi institutiei sau companiei unde a fost implementat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. stavropoleos nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. stefan cel mare, nr.4, Localitatea: bacau, Cod postal: 600356, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun, nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel.0233212890, Fax: 0233211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 14:33