Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem informatic integrat pentru gestionarea serviciilor oferite clien?ilor Arhivelor Na?ionale? ? cod SMIS14180


Anunt de participare numarul 132632/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1A sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, fax 021/ 316.55.77 , Tel.0214301925, Tel. +40 214301925, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat pentru gestionarea serviciilor oferite clien?ilor Arhivelor Na?ionale? ? cod SMIS14180
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Arhivele Nationale ? sediul central Bd. Regina Elisabeta, nr. 49, sector 5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii ? consultanta in domeniul managementului de proiect si de informare ? publicitate pentru implementarea proiectului ?Sistem informatic integrat pentru gestionarea serviciilor oferite clientilor Arhivelor Nationale? ? cod SMIS 14180;
Furnizare ? furnizare de produse pentru implementarea intregului proiect al Arhivelor Nationale ?Sistem informatic integrat pentru gestionarea serviciilor oferite clientilor Arhivelor Nationale? ? cod SMIS 14180;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Servicii generale de consultanta in management-1 buc.;Servicii de promovare-1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2.814.151, 00 RONLotul 2: Servere-60 buc., Piese si accesorii pentru computere-6 buc., Echipamente de retea-25 buc., Routere de retea-25 buc., Scanere informatice-25 buc., Cititor de coduri de bare -25 buc., Imprimante laser-25 buc., Computere de birou -25 buc., Servicii de instalare de hardware-1 buc., Pachete software pentru baze de date si operare-42 buc., Servicii informatice-1461 zile-om, Servicii de formare-93 zile-curs.
Valoarea estimata fara TVA: 18.544.499, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 21, 358, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip LotI-56283lei LotII?370889lei, perioada de valabilitate: 90zile.Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din val fara TVA a contractului pe fiecare lot in parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE)- 81, 62% Bugetul de Stat - 18, 38%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractare, conform art.45 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent,
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, Cazier judiciar al companiei,
Informatii generale
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)- persoanele cu functie de decizie precizate in Formularele 24/ 25, impreuna cu: Alexandru Dumitrana, Florin Cosmoiu, Romica Marinescu, Emil Lungu si Ruxandra Priminescu.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei (pentru persoanele juridice romane)
Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (pentru persoanele juridice romane)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), in domeniul de activitate aferent contractelor ce urmeaza a fi atribuite pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala pentru fiecare lot in parte, cu valorile: LOTUL 1 - 2.860.000, 00 RONLOTUL 2-18.600.000, 00RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, tehnica si/sau profesionala pentru fiecare lot in parte,
Standardelor de asigurare a calitatii pentru serviciile prestate/produsele furnizate, respectiv certificat -ISO9001 sau echivalent, ISO14001 sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor pentru fiecare lot.Lotul 1 - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze ca a efectuat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) maxim 2 contracte diferite cu obiect similar celui care constituie obiectul achizitiei (servicii de consultanta pentru managementul de proiect si servicii de informare si publicitate)in valoare cumulata de minim 2.800.000 lei. Echipa ofertantului va include specialisti cu experienta (management de proiect si specialist in informare si publicitate).Lotul 2 - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze ca a efectuat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor)cel putin un contract, dar nu mai mult de 4 contracte din care sa reiasa ca a prestat servicii in cadrul unui contract referitor la un sistem informatic complex, livrat pentru un beneficiar din sectorul public sau privat, a livrat echipamente hardware, licente software, servicii de instalare, configurare si garantie pentru o infrastructura centralizata, pentru un beneficiar cu acoperire nationala, a livrat si implementat un sistem informatic arhivistic, prin care sa se fi implementat cel putin unul din standardele ISAD(G)si OAIS, cu maturitatea de minim 3 ani pe piata in valoare cumulata a contractelor sa fie de minim 18.000.000 lei. Echipa ofertantului va include speciali?ti cu experienta (manager de proiect tehnic, expert TIC, arhitect infrastructura hardware, arhitect infrastructura comunicatde solutie, administrator de baze de date, expert solutie informatica arhivistica).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1 1 Lider proiect Studii: invSLD ec sau teh, curs management proiectPMI IPMA. 2 Exp fond struct Studii: InvSLD ec sau teh, curs management proiect PMI IPMA. 3 Spec Informare si Publicitate Studii: invSLD dom rel pub/comunic teh sau ec curs general dom relatii publice/comunic sau vizand planific si org evenim. Lot 2 1 Managerul proiect teh Studii: Inv SLD dom teh, curs management proiect PMI IPMA, min 3 ani exp in TI si in coordonarea de echipe inIT. 2 ExpTIC Studii: Inv SLD dom teh, 3 aniexp TIC sol inf complexe. exp 3 Arh infrastr hw Studii: Inv SLD IT&C curs de instruire prof intr-una din tehnolog hw pe care se va implementa sol teh, min 3 ani exp IT. 4 Arh infrastr de com Studii: Inv SLD in IT& sau o discip echiv cunostinte avansate de retelistica, min 3 ani exp in IT, respectiv infrastr de com. 5 Analist Senior Studii: Inv SLD in dom teh curs de instruire PROF in dom sw, min 3 ani exp in dom IT de impl si exploatare a sist info integrate respectiv analiza definire si proiectare procese de business. 6 Programator senior Studii: InvSLD in dom teh sau asociat curs de instruire prof absolvit in una din tehnologiile majore, min 3 ani exp in dom IT din care min 2 ani exp ca dezvoltator programator aplicatii. 7 Arh de sol Studii: InvSLD in dom IT cunostinte limb de programare, aplic web distribuite, min 3 ani exp in dom IT, din care min 2 ani exp de lucru cu teh inclusa in prop teh. 8 Admin de baze de date Studii: Inv SLD in dom teh sau ec curs de instruire prof care are leg cu teh de baze de date inclusa in prop teh, min 3 ani exp IT, din care min 2 ani exp de lucru cu tehnolog inclusa in prop teh .9, 10 Exp solutie info arhivistica Studii: InvSLD Master sau cursuri certificate in arhivistica sau managem info arhivistice curs de pregatire sau atestat pe sol info de arhivistica, min 3 ani exp de lucru cu sist integrate IT din care min 2 ani exp in dom impl de solutii info de arhivistica min 1 an de exp in impl solutii std ISO 14721
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2012 10:30
Locul: M.A.I. - D.A.A.C.T.I., str. Leaota nr. 2A sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
numarul participantilor din partea aceluiasi ofertant sa nu fie mai mare de 2 la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA, Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE), Axa Prioritara 3 , Domeniul Major de Interventie 2, Operatiunea 1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art.256^2, alin.1, lit.a din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213037080/11272, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer