Licitatie Publica - Sistem informatic integrat pentru inregistrarea sedintelor de judecata
Anunt de intentie numarul 14411/27.01.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.037.204.1115, In atentia: Adina Dedu, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat pentru inregistrarea sedintelor de judecata
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : livrarea, instalarea, punerea in functiune si instruirea se va face la sediile instantelor beneficiare prevazute in Caietul de sarcini
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 021, 155EUR
- achizitionarea unui sistem informatic integrat pentru inregistrarea sedintelor de judecata
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
32321200-1 - Echipament audiovizual (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32351300-1-Accesorii de echipamente audio (Rev.2)
32552400-1-Aparate de conversie a semnalelor de frecventa audio (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
- incheierea unui contract ce se va finaliza pana la sfarsitul anului 2009- fazele de desfasurare a contractului se vor derula in conformitate cu Graficul Gant dinCaietul de sarcini, respectiv minim 6 luni necesare implementarii proiectului.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
informatii suplimentare se vor putea obtine accesand documentatia deatribuire si anuntul de participare la momentul postarii acestora pe SEAP, pe site-ulwww.e-licitatie.ro
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2009 11:45