Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem informatic integrat pentru managementul documentelor


Anunt de intentie numarul 19662/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala:  Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Punct(e) de contact:  Paul Badoi, Tel. 0754059335, Email:  [email protected], Fax:  0213156911, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat pentru managementul documentelor
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Sediul D.G.I.P.I. din str. Alexandru Beldiman nr. 2-4, sector 5, Bucuresti
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 16, 358, 200RON
Echipamente hardware (1.655.200 lei fara T.V.A.), licente software (7.703.000 lei fara T.V.A.), servicii de dezvoltare de aplicatii pentru managementul documentelor (7.000.000 lei fara T.V.A.)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
48219300-9-Pachete software de administrare (Rev.2)
48624000-8-Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.06.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
-
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Instrumente moderne de management electronic al documentelor interne si activitatii din teritoriu la Directia Generala de Informatii si Protectie Interna (IMMEDIAT la D.G.I.P.I.)
VI.2) Alte informatii
Proiect depus in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, finantat din Fondul Social European in proportie de 85% si cofinantare nationala 15%.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer