Licitatie Publica - Sistem informatic integrat pentru procesarea datelor aferente Anchetei Structurale in Agricultura-2007
Anunt de participare numarul 26067/01.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel.3181818, Email: [email protected], Fax: 3181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistia national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat pentru procesarea datelor aferente Anchetei Structurale in Agricultura-2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediile DJS/DRS si INS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- culegerea datelor utilizand metoda scanarii optice a formularelor
- automatizarea procesarii formularelor
- obtinerea unei baze de microdate care va fi utilizata la actualizarea registrului exploatatiilor agricole
- diseminarea rezultatelor anchetei ASA-2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total pachet servicii
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 000 si 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 22.01.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in suma de 5% din valoarea contractului, excl.TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri Eurostat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractorul se va supune controlului si auditului dispus de Eurostat
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea ;
- declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; se solicita si dovada privin plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat.
- Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului original;
- Certificat de Inmatriculare la Registrul Comertului copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Un CD demonstrativ (DEMO) privind solutia de scanare propusa, in care, in mod obligatoriu, se vor include cheile de verificare la nivelul formularului ASA-2007. In mod obligatoriu se vor include in acest CD: documentatia de instalare si documentatia de exploatare.
2.CV-urile expertilor din echipa de coordonare si implementare a solutiei informatice din care sa rezulte calificarea necesara in proictarea, realizarea, implementarea de aplicatii informatice utilizand produsul software KOFAX, sau alte produse software similare.3. In cazul utilizarii in realizarea aplicatiei informatice de scanare a altor produse software decat cele aflate in dotarea INS, se va face dovada ca
- acestea sunt compatibile cu scannerele aflate in dotare (Fujitsu fi-4220 C) si ca pot asigura scanarea a cca 3.000.000 pagini/luna. Costurile de licentiere pentru alte produse software decat Kofax se vor include in costurile finale, dar se vor evidentia si separat;
- expertii din echipa de coordonare si proiectare a solutiei informatice au calificarea corespunzatoare(vezi CV).
4.Graficul de realizare, testare, implementare a intregului sistem, din care sa rezulte: numarul de persoane implicate in realizarea, testarea, implementarea si asistenta tehnica, termenele de realizare pe fiecare componenta;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2007 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: Str Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INS, Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 16:59