Licitatie Publica - Sistem Informatic Integrat privind Suportul Decizional si Organizational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative (SIISDODCA)
Anunt de participare numarul 113741/04.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: Directia de Logistica, Tel. 021-208.25.25 int. 26.188; 26.173., In atentia: Directia de Logistica, Email: [email protected], Fax: 021-317.49.65, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Integrat privind Suportul Decizional si Organizational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative (SIISDODCA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul IGPR - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se intentioneaza achizitionarea de servicii si produse necesare implementarii Sistemului Informatic Integrat privind Suportul Decizional si Organizational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative (SIISDODCA).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72211000-7 - Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
48612000-1-Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
72820000-4-Servicii de testari informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Produse hardware si software de sistem
2. Produse software standard de aplicatie (licente)
3. Servicii de instruire
4. Servicii de intretinere, actualizare, dezvoltare si testare aplicatii informatice
5. Servicii de implementare, suport tehnic si management de proiect tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 12, 246, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :200.000 lei. Garantie de buna executie :10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat in proportie de 85% din fonduri europene nerambursabile si 15% de la bugetul de stat. Plata se va face cu OP in conformitate cu prevederile OUG 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu prevederile art. 44 si 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011. Autorizare de livrare pentru echipamentele si licentele din cadrul propunerii tehnice. Autorizatie de functionare. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2007, 2008 si2009. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2007, 2008 si 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare : media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie cel putin egala cu 12.246.500 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Documente de certificare a sistemului calitatii, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate ISO 9001 si ISO 27001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani calculati de la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, unul sau mai multe contracte in domeniul implementarii de solutii informatice bazate pe o platforma ERP a aceluiasi producator ca si solutia ofertata a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 4.000.000 lei. Ofertantul trebuie sa asigure personal specializat care sa detina urmatoarele certificari : PMI, IPMA, masterat sau program de formare profesionala in managementul proiectelor, Cisco CCIE Routing and Switching sau echivalent; Cisco Express Foundation Design Specialist sau echivalent, Cisco Certified Network Professional Certified?CCNP sau echivalent, certificat/diploma care atesta calificarea profesionala in domeniul administrarii bazelor de date in conformitate cu tehnologia de baze de date ofertata, certificat/diploma pentru personalul responsabil cu instalarea si configurarea echipamentelor si licentelor, acordate de producatorul tehnologiilor incluse in propunerea tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S4-004077 din 07.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 13:00
Locul: I.G.P.R. - Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Sursele de finantare : Fondul Social European si Bugetul de Stat - Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R. - Directia de Logistica
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. 021-316.43.20, Fax: 021-317.49.65, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.01.2011 19:52