Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem informatic pentru managementul situatiilor de criza - SIMSC


Anunt de participare numarul 134183/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Iancu Ovidiu, Email: [email protected], Fax: +40 0213165577, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic pentru managementul situatiilor de criza - SIMSC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui sistem hardware-software integrat la cheie, sistemul incluzand analiza cerintelor sistemului, proiectarea sistemului, dezvoltarea software, instalarea hardware, mobilier, realizare retelei, instalarea sistemului, testarea si asistenta pentru utilizatori in primele 6 luni de utilizare a sistemului.Acest sistem informatic complex va contribui la imbunatatirea eficacitatii organizationale a Beneficiarului prin cresterea si perfectionarea capacitatii de decizie si a capacitatii de raspuns pentru planificarea si organizarea misiunilor pe care le organizeaza in virtutea atributiilor ce ii revin: aparea ordinii si linistii publice, a drepturilor si fundamentale ale cetatenilor, a proprietatii publice si private, la prevenirea si descoperirea infractiunilor si a altor incalcari ale legilor in vigoare, precum si la protectia institutiilor fundamentale ale statului si combaterea actelor de terorism.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem informatic complex pentru managementul situatiilor de criza, va avea in vedere furnizarea tuturor resurselor software, hardware, de retea si mobilier necesare implementarii si functionarii acestuia, precum si servicii de instalare a acestora si realizare retea. Cantitatile sunt precizate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 792, 502RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 335.850 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la Directia de Trezoreriea municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art. 278^1 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006 este de 9.239, 25 lei.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise. Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 89 alin. (1) si (2), 90 alin. (1), 91 si 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European - 85% ( PODCA 2007 ? 2013) sibugetul de stat - 15%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note: - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 2.
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.1. Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.
Nota: in cazul tertului sustinator Formularul nr. 4 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.
2. Certificat de atestare fiscala (datoriila bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.
3.Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 6, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul I.G.J.R.:
Costel Gavrila - Inspector general
Neculai Bontic - Inspector general adjunctMarius Costache - Director Directia Financiara
Vasile Dospinecu - Director Directia Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Persoana cu functie de decizie din cadrul D.A.A.C.T.I: .
Romica Marinescu - DirectorEmil Lungu - Sef serviciu achizitii publice pentru TIC NOTE: - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
- A nu se folosi prescurtari.
- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
- Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu
vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine
1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate furnizareaproduselor si serviciilor solicitate prin prezenta procedura.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii generale privindsituatia economica si financiara
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat.
Cerinta nr. 2Bilanturile contabile aferente anilor2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Cerinta nr. 3Informatii privind media cifrei de afaceri globalaSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globala, astfel: Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiaritrebuie sa fie de 30.000.000 lei fara T.V.A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1(experienta similara)
1. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse (minim 1 proiect), similar/similare din punct de vedere al complexitatii si cantitatii, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa livrarea unui sistem informatic care a avut ca obiect simularea tactica, managementul situatiilor de criza/urgenta sau comanda si control pentru ordine publica, siguranta nationala, aparare ori situatii de urgenta.
2. Prezentarea cel putin a unui document/ contract/proces-verbal dereceptie/ recomandare sau a unui numar maxim de documente/contracte/ procese-verbale de receptie/recomandari prin care sa confirme livrarea de produse similare din Formularul nr. 9 a caror valoare insumata sa fie de 15.000.000, 00 lei .
Cerinta nr. 2
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de ofertantpentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa nominalizeze o echipa de minimum 4 experti cheie, responsabili pentru indeplinirea contractului, formata astfel:
Note:
a. In cazul operatorilor economici de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
b. Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii cheie desemnati pot fi inlocuiti doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare pentru expertii cheie prevazute in documentatia de atribuire.
c. Toti expertii cheie vor atasa o declaratie de disponibilitate pe toata durata proiectului
1. Manager de proiect (1 specialist)
Studii:
Invatamant superior de lunga durata in domeniul tehnic (IT&C, stiinte exacte, etc.)sau intr-un domeniu asociat domeniului tehnic/management.
Pregatire profesionala:
- Certificare profesionala in domeniul managementului de proiect, cu vechime de minim un an, eliberata de o institutie: PMI, IPMA sau echivalent.
Calificare:
- 3 ani de experienta in domeniul tehnologiei informatiilor (IT);
- 2 ani experienta in coordonarea de echipe in domeniul IT;
2. Manager tehnic (1 specialist)
Studii:
Invatamant superior de lunga durata in domeniul IT, Computere sau o disciplina echivalenta;
Pregatire profesionala:
Cel putin un curs de instruire profesionala intr-una din tehnologiile pe care se va implementa solutia tehnica.Calificare:
- 3 ani experienta in domeniul IT- Experienta in activitatile de coordonare analiza, livrare, implementare si testare solutii informatice;
3. Coordonator tehnic software(1 specialist)
Studii:
Invatamant superior de lunga durata in domeniul tehnic (IT&C, stiinte exacte, etc.) sau intr-un domeniu asociat domeniului tehnic/management;
Pregatire profesionala:
Cel putin un curs de instruire profesionala absolvit in tehnologia inclusa in propunerea tehnica a ofertantului;
Calificare:
- 3 ani experienta in domeniul IT, din care 2 ani experienta ca dezvoltator programator aplicatii-Experienta in coordonarea echipelor de dezvoltare software in unul sau mai multe proiecte;
4. Manager de asigurare a calitatii(1 specialist)
Studii:
studii superioare universitare de lunga durata
Pregatire profesionala:
absolvent al unui curs general de management
Calificare: - 3 ani de experienta profesionala
- 2 ani de experienta in domeniul managementului asigurarii calitatii
Cerinta nr. 4
Informatii privind asocierea
Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii
Cerinta nr. 6In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 10:30
Locul: M.A.I. - D.G.C.T.I., str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, conform art. 33 alin 2 din HG nr. 924/2006. Recomandam participarea a maxim 2 reprezentanti din partea aceluiasi ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Sistem informatic pentru managementul situatiilor de criza? este finantat prin Fondul Social European, in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 ? 2013- Axa prioritara 1: Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul de interventie 1.3: Imbunatatirea eficacitatii organizationale.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 ? 2013)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer