Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Informatic pentru Suportul Activitatii de baza al ANM


Anunt de participare numarul 90535/12.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala a Medicamentului
Adresa postala: Str.Av.Stefan Sanatescu nr.48 sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0011478, Romania, Punct(e) de contact: Marius Popescu, Tel.3171115, Email: [email protected], Fax: 3163497, Adresa internet (URL): http: //www.anm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: Asigura realizarea politicii statului in domeniul controlului complex al calitatii, eficacitatii si sigurantei produselor medicamentoase de uz uman, folosite pentru prevenirea, tratamentul sau diagnosticul bolilor, contribuind la promovarea si asigurarea sanatatii si sigurantei populatie.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic pentru Suportul Activitatii de baza al ANM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Av. Sanatescu nr.48, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Sistem Informatic pentru Suportul Activitatii de baza al ANM: un sistem informatic integrat si performant care sa permita derularea eficienta a activitatilor din cadrul agentiei
trasabilitatea pentru toate activitatile desfasurate in cadrul ANM pe parcursul desfasurarii acestora in fluxurile de lucru specifice, precum si a parametrilor de cost si performanta asociati acestor activitati
pastrarea intr-un mod unitar al evidentei pentru documentele interne si externe care circula in cadrul ANM, pe parcursul intregului lor ciclu de viata
inlocuirea utilizarii, stocarii si arhivarii documentelor in format tiparit cu cele in format electronic
posibilitatea preluarii automate in sistemul informatic al ANM a informatiilor de interes din documentele care intra in cadrul agentiei in format tiparit sau in format electronic
generarea unor rapoarte sau statistici de cost si performanta care sa reprezinte suport decizional pentru conducerea agentiei in identificarea directiilor de imbunatatire a serviciilor oferite partenerilor sau de eficientizare a activitatilor interne specifice sau de suport.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Sistem Informatic pentru Suportul Activitatii de baza al ANM
Valoarea estimata fara TVA: 1, 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare . Cuantum 11.000 RON (1%din valoarea estimata fara TVA)Garantia de buna executie, care va reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala valabil pe o perioada de maxim 30 zile de la data emiterii - pentru persoane juridice romane; (original sau fotocopie legalizata)
- Certificat de inregistrare (fotocopie cu stampila firmei si semnatura persoanei imputernicite, insotite de mentiunea conform cu originalulPersoane juridice /fizice straine:
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile, vizate si inregistrate de organele competente pe ultimii 3 ani, 2006, 2007, 2008 (fotocopie cu stampila firmei si semnatura persoanei imputernicite, insotite de mentiunea conform cu originalul
- Fisa de informatii generale (Formularul E din Sectiunea III).Cerinta minima: Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membri asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei anifinanciari incheiati (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de cel putin: 500.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic, membrii asocierii impreuna) a incheiat in ultimii 3 ani, calculati la data termenului limita pentru depunerea ofertei:
Minim 1 contract care a avut ca obiect implementarea de sisteme informatice pentru gestiunea informatiilor si managementul documentelor (dezvoltare, instalare, configurare/ parametrizare, testare si punere in functiune a aplicatiei software; instruire utilizatori si documentatie; asistenta tehnica si suport) intr-o organizatie similara, care este definita ca fiind autoritatea competenta in domeniul medicamentului de uz uman din tara respectiva si la participarea ofertantului (participarea proprie in calitate de contractor unic sau asociat) a fost mai mare sau egala cu1.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va dovedi ca are disponibila o echipa de minim 11 persoane, 1. Manager de proiect2. Specialist in asigurarea calitatii3. Arhitect de solutie4. Consultanti software (3 specialisti, 5. Specialisti in securitatea informatiei (2 specialisti)6. Ingineri hardware (2 specialisti)7. Ingineri de sistem (1 specialist)Ofertantul trebuie sa dispuna de capabilitati pentru acordarea serviciilor de helpdesk / asistenta tehnica si suport clienti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Puctaj tehnic
70%
Descriere: evaluare solutie tehnica propusa
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 11:00
Locul: Bucuresti, strada Av. Sanatescunr.48, sector 1,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele admise sa asiste la deschiderea ofertelor sunt persoanele imputernicite de catre conducerea societatii care a ofertat.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, telefon 021- 021 310.46.41, fax 021-, E-mail: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.42, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021 - 408.36.00, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, Conform OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic - Agentia Nationala a Medicamentului
Adresa postala: strada Av. Sanatescunr.48, sector 1, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 0011478, Romania, Tel.021/317.11.15, Fax: 021/316.34.97
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer