Licitatie Publica - Sistem Informatic Retea Internationala de Terminale Informatice Romania - Bulgaria (RITI)
Anunt de participare numarul 69589/03.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel.0241708413, Email: [email protected], Fax: 0241708411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Retea Internationala de Terminale Informatice Romania - Bulgaria (RITI)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania: Judetul Constanta (9 locatii), Judetul Calarasi (1 locatie) si Bulgaria: Districtele Dobrich si Silistra (7 locatii)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retea internationala de puncte de informare infokiosk Romania_Bulgaria, respectiv in jud. Constanta si Calarasi si distr. Dobrich si Silistra
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Terminale informatice (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
32400000-7-Retele (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Produse hardware: Infokosk -16 buc; Server date-2 buc; computere desktop-20 buc;
2. Retea de terminale infokiosk: a)Transport echipamente retea: in Romania siBulgariabuc b) Montare infokisk-uri - 16 buc; c) Conectare infokioskuri in retea-16 buc;d) Administrare retea - pt. 10 luni de la semnarea contractului
3. Baza de date: 16 buc
4. Pagina web: 1 buc
5. Instruire: 1 curs
Valoarea estimata fara TVA: 421, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie particpare 20.000 RON, cu scrisoare sau cu OP in cont RO08TREZ2315006xxx000433
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cf. contractului de finantare RO 2005/017-535.01.01.13.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contract supus conditiilor contractului de finantare RO 2005/017-535.01.01.13.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie neincadrare in preved. art.181 din OUG 34/2006
Certificate atestare fiscala valabile la deschidere; Certificat constator ORC; Certificat inregistrare;
Documentele se vor prezenta in forma solicitata in documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007
Ultima balanta de verificareInformatii generale despre ofertant; cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentele se vor prezenta in forma solicitata in documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte din ultimii 3 ani
Experienta similara
Declaratie privind personalul propusISO 9001; ISO 14001
Autorizare livrare conform D.A.
Documentele se vor prezenta in forma solicitata in documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Manager proiect: min. 2 ani experientaEchipa de baza: min. 3 persoane, cu min. 1 an experienta in activitate specifica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 450 RON
Conditii si modalitate de plata: Urmare solicitare scrisa, cu dovada achitarii la casieria autoritatii sau in contul OP RO34TREZ2315040XXX005443 Trez.Mun.C-ta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare CBC 2005; Proiect: Retea Internationala a terminalelor informationale Romania -BulgariaRO 2005/017-535.01.01.13
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta a actului pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241.708.413, Email: [email protected], Fax: 0241.488.411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2008 12:44