Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?SISTEM INFORMATIC UNITAR PENTRU MONITORIZAREA SI OPTIMIZAREA INGRIJIRII BOLNAVILOR CRITICI DIN SPITALELE PLATFORMEI FUNDENI: INTRA-OPERATOR, POST-OPERATOR SI DIN SECTIILE DE ANESTEZIE ? TERAPIE INTENSIVA?


Anunt de intentie numarul 26026/20.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, In atentia: Anca Dragan, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
?SISTEM INFORMATIC UNITAR PENTRU MONITORIZAREA SI OPTIMIZAREA INGRIJIRII BOLNAVILOR CRITICI DIN SPITALELE PLATFORMEI FUNDENI: INTRA-OPERATOR, POST-OPERATOR SI DIN SECTIILE DE ANESTEZIE ? TERAPIE INTENSIVA?
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : la sediul instiitutului
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 105, 115RON
Sistem Informatic Electronic Clinic pentru Anestezie si Terapie Intensiva (echipamente hardware si software, formare utilizatori si administratori)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
80533100-0 - Servicii de formare in informatica (Rev.2)
33195100-4-Monitoare (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Sistem Informatic Electronic Clinic pentru Anestezie si Terapie Intensiva (echipamente hardware si software, formare utilizatori si administratori)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract va fi finantat prin Programul PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public".
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie: licitatie deschisa. Garantie de participare: 102102 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Criteriu de atribuire- Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. tehnico-economic: Componenta Financiara= 20% si Componenta Tehnica = 80%. Criterii de calificare si selectie -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 -Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 -Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 din O.U.G. nr.34/2006 -Cazier fiscal -formular tip conform prevederilor Ministerului Finantelor; -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente -Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006-copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul semnat si stampilat. -cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica de 10.000.000 lei -Fisa de informatii generale -Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani -Informatii privind asocierea-Acord asociere -Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.finante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2013 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer