Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem informational specific domeniului imobiliar edilitar si bancilor de date urbane


Anunt de participare numarul 41309/12.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNANUCSOARA (PRIMARIA NUCSOARA)
Adresa postala: NUCSOARA, Localitatea: Nucsoara, Cod postal: 117540, Romania, Punct(e) de contact: TUDOR RADU, Tel.0248582013, Email: [email protected], Fax: 0248582090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informational specific domeniului imobiliar edilitar si bancilor de date urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: teritoriul administrativ al comunei Nucsoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea Sistemului informational specific domeniului imobiliar edilitar si bancilor de date urbane in comuna Nucsoara, judetul Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74271800-7 - Servicii de topografie (Rev.1)
74274000-0-Servicii de cartografie (Rev.1)
74274300-3-Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare lucrari sistem informational specific domeniului imobiliar edilitar si bancilor de date urbane in satele ce apartin comunei Nucsoara-Sboghitesti, Slatina, Nucsoara si Gruiu.
Valoarea estimata fara TVA: 981, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garanta de buna executie a contractului(sub forma de scrisoare de garantie bancara-7% din valoarea contractului fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Ministerul Dezvoltarii si lucrarilor publice si Locuintei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat atestare fiscala in original sau copie legalizata
-dovada cont trezoreria statului
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea la art181 din OUG 7/2006
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificat constatator cod CAEN
-certificat inregistrare ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil vizat de organele competente valabil la data de 30.09.2007
-declaratie privind cifra de afaceri globala in domeniul aferent contractului ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de 500 mii lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa informatii generale-contracte similare de servicii in ultimii 5 ani-recomandari
-dotari specifice si personal angajat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel putin o lucrare ce are valoare de minim 150 mii lei-minim 2 recomandari-minim: 3 ingineri geodezi cu experienta mai mare de 5 ani;2 subingineri cu experienta mai mare de 5 ani;5 tehnicieni topografi/cadastru;1 jurist;2 GPS;5 calculatoare;1 ploter(sau contract colaborare);2 statii totale;2 mijloace transport;3 imrimante;1 copiator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
cel mai mic pret al ofertei
70%
Descriere:
2.
termen finalizare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10.4.1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria primariei Nucsoara, judetul Arges
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 12:00
Locul: sala de sedinte primaria Nucsoara, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ofertanti sau delegati cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: Strada Stravopoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in cel mult 10 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul licitatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Nucsoara-oficiul juridic
Adresa postala: sat Nucsoara, comuna Nucsoara, Localitatea: Nucsoara, Cod postal: 117540, Romania, Tel.0248/582013, Email: [email protected], Fax: 0248/582090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2008 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer