Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de alimentare cu apa ,canalizare si epurare a apelor uzate, in comuna Probota,judetul Iasi


Anunt de participare numarul 85608/02.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PROBOTA (PRIMARIA)
Adresa postala: COMUNA PROBOTA, JUDETUL IASI, Localitatea: Probota, Cod postal: 707395, Romania, Punct(e) de contact: DADU VASILE, Tel.0232/ 297571, Email: [email protected], Fax: 0232/ 297572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat de alimentare cu apa , canalizare si epurare a apelor uzate, in comuna Probota, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Probota, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea unui sistem integrat de alimentare cu apa , canalizare si epurare a apelor uzate, in comuna Probota,
judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem integrat de alimentare cu apa , canalizare si epurare a apelor uzate, in comuna Probota,
judetul Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 19, 105, 321RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 190000 lei si garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85 % din bugetul MMDD;15 % din bugetul autoritatii contractante;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere.Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 din O.U.G.34/2006, confirmate prin certificate fiscale care atesta indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si taxelor locale, certificat de inregistrare si constatator emise de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane, certificat de inregistrare in scopuri de TVA, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare pentru persoane juridice/fizice straine, declaratiile privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie legalizata la notariat pentru anii 2006, 2007, 2008.
Fisa de informatii generale
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008) este mai mare sau egala cu38.000.000 lei.
sustinerea financiara pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20 % din valoarea estimata a contractului realizata prin :
-accesul garantat la o linie de credit-depozite bancare-sustinerea unui tert in conformitate cu prevederile OUG. 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008)mai mare sau egala cu38.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Experienta similara:
Cerinta minima: - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a maxim 4 contracte cu o valoare insumataminima de 17 000 000 leiFiecare formular va fi insotit de: -recomandari ale beneficiarilor vizate de ISC;
-contractele de executie;
-procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
persoanele cu functii de conducere si persoanele cheie implicate in executia lucrarilor trebuie sa probeze calificarile necesare pentru realizarea de lucrari in proiecte similare cu urmatoarele documente:
- acte de studii
- calificarea si atestarea profesionala
-declaratia de disponibilitate-acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie;
certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor
ISO 9001 (sau similar), in domeniile constructii hidroedilitare, constructii civile si industriale;
ISO 14001 (sau similar), pentru managementul de mediu in domeniile constructii hidroedilitare, constructii civile si industriale;
OHSAS 18001 :2004 (sau similar) pentru constructii hidroedilitare, constructii civile si industriale;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2009 11:00
Locul: comuna Probota, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulJudeteanIasi
Adresa postala: Str. A.Panu, Nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700495, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/219660
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Probota
Adresa postala: Primaria comunei Probota, judetul Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 707395, Romania, Tel.0232297572, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2009 21:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer