Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare comuna Coarnele Caprei, Faza II


Anunt de participare numarul 78654/01.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COARNELE CAPREI (CONSILIUL LOCAL COARNELE CAPREI)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA F.N., Localitatea: Coarnele Caprei, Cod postal: 707100, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN GRIGORAS, Tel.0232-724111, Email: [email protected], Fax: 0232-724111, Adresa internet (URL): http: //www.coarnelecaprei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare comuna Coarnele Caprei, Faza II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Coarnele Caprei, Jud. Iasi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitii cese va incheia implica realizarea lucrarilor de infiinatre sistem integrat de canalizare in comuna Coarnele Caprei, precum si achizitia unei statii de epurare pentru 2500 de persoane, conform proiectului tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 729, 366RON
II.2.2) Optiuni
Da
pt suplimentare se va incheia un nou contract cf art.122 lit.j/OG34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GARANTIA DE BUNA EXECUTIE UN PROCENT DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, RESPECTIV SUMA DE 336.468 RON, -GARANTIE DE PARTICIPARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 15% din valoarea contractului va fi finantata din bugetul local; 85% din fondurile Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere-subcontare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
Documente solicitate: - prezentare Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
- neancadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului Nr. 34/2006.
Documente solicitate: - prezentare Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG Nr. 34/2006 - formular 12B- din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire.
- prezentare Certificat constatattor privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Persoanelejuridicestrainevorprezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazierejudiciare, altedocumente)princaresa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate deautoritateacontractanta.Documentelevorfi prezentate in original sau copie legalizata, la care va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind situatia economico - financiara.
Documente solicitate:
- prezentareInformatiigenerale si identificarea financiara completand
formularuldinsectiuneaFORMULAREa documentatiei de atribuire.
-prezentare Copii ale bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
-prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate debanci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2.000.000 lei.
- prezentare scrisori de bonitate din parteaunei banci cu care lucreaza ofertantulvalabila la data deschideriiofertei-prezentare declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si mijlocii completand
formularul dinsectiunea FORMULAREa documentatiei de atribuireAtentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea pentru cifra de afaceri trebuie sa fie de minim 3 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului.lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare de 100%.-solvabilitatea patrimoniala (capital propriu /total pasiv x 100) trebuie sa fie mai mare de 30%.Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati.Cerinteleprivindlichiditateageneralasi solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Atentie ! Cifra de afaceri a subcontractantilor nu se ia in calcul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
si/ sau profesionala
Documente solicitate:
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului delucrari formular 12H
- Pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze ca utilajele, mijloacele de transport respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari, pe toata perioada, pina la terminarea lucrarilor (daca este cazul).
- Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate.
- Se va prezenta contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul).
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
- Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari - formular anexa - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
- CV - ul responsabilului tehnic cu executia.
- Copia atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia.
- CV - ul responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
- Copia autorizatiei responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada faptului ca detine- LICENTA DE UTILIZARE A TEHNOLOGIEI KALDNES MOVING BED TM BIOFILMOfertantul va prezenta o lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani;Ofertantul va face dovada faptului ca a executat pana in prezent cel putin trei lucrari similare ca natura si complexitate cu cea supusa licitatiei.Ofertantul va prezenta o lista cu utilajele pe care le detine- ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.-ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatiei.- ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatiei.Atentie ! La verificarea indeplinirii cerintelor nu se iau in calcul capacitatile subcontractantilor,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 11:00
Locul: sediul Cl Coarnele caprei.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Viceprimarul Comunei Coarnele CapreiDoi consilieri locali, Reprezentatnti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): H.G. 904/2007.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoles, Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Iasi
Adresa postala: Anastasie Panu, Nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al CL Coarnele Caprei, Jud. Iasi
Adresa postala: Str. Principala, Localitatea: Coarnele Caprei, Cod postal: 707100, Romania, Tel.0232724111, Fax: 0232724111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer