Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 56253 | 56257 | 56300 | 56309 | 56663 | 56666 | 56670 | 57908 | 57938 | 584a +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de alimentare cu apa, canalizare si statie epurare pentru Comuna Grajduri, Judetul Iasi"


Anunt de participare numarul 41105/08.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAGRAJDURI (CONSILIULLOCALGRAJDURI)
Adresa postala: IASISTR.Vitejilor , nr.8-10, BL.SC 13, SC.B , ET, 2, AP.8, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700408, Romania, Punct(e) de contact: ELENA IORDACHI, Tel.0746149781, Email: [email protected], Fax: 0232/228341
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat de alimentare cu apa, canalizare si statie epurare pentru Comuna Grajduri, Judetul Iasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Grajduri, Judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru sistemul integrat de alimentare cu apa, canalizare si statie epurare pentru Comuna Grajduri, Judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un singur lot.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 15000 LEI si garantia de buna executie in valoare de 25000 LEI .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program multianual prioritar de mediu si gospodarire a apelor ce contine obiective de investitii in infrastructura de mediu ale UAT, definit conform art.2 din OrdonantaGuvernului nr. 40/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12 A Declaratie de eligibilitate pe propriaraspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legalal ofertantului.
Formularul 12 B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Formularul 12 C Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statvalabil la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor .
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal
Autorizatie de functionare / altele echivalente
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul B1 Informatii generale
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent- asigurarea riscului profesional- balanta de verificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12E Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Formularul 12H Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul
Formularul 12I Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului
Grafic cu lista personalului angajat alocat pentru indeplinirea contractului
Formularul 12G Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractati si specializarea acestora.
Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO-9001/2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2008 12:00
Locul: Sala de conferinte a primariei Comunei Grajduri, Judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii pot fi solicitate de la sediul autoritatii contractante, Primaria Comunei Grajduri, Judetul Iasi. Persoana de contact Zamfirache Constantin Tel/Fax: 0232-228341.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Iasi, str. Anastasie Panu nr. 25, cod , jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.(0232) 217.808, Email: [email protected], Fax: (0232) 217.808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice ofertant poate utiliza caile de atac specificate in termenele legale conform OG34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Grajduri
Adresa postala: Sat Grajduri, Comuna Grajduri, Judetul Iasi, Localitatea: Grajduri, Cod postal: 707215, Romania, Tel.0232-228341, Email: [email protected], Fax: 0232-228341
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2008 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer