Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA IN CARTIER SLOBOZIA


Anunt de participare numarul 81705/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: ing. Paval Camelia, Tel.0234.317132, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA IN CARTIER SLOBOZIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IN CARTIER SLOBOZIA - MUNICIPIUL ONESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA IN CARTIER SLOBOZIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECT NR.32/2008- CAIET DE SARCINI , PLANSE
Valoarea estimata fara TVA: 829, 610RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 7000 lei ron , si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local- cu OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.formular 12Asemnat si stampilat;
2. formular 12B semnat si stampilat;
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat (ANAF), valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata
4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata
5. Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;6. Actul constitutiv al societatii in original sau copie vizata cu stampila societatii, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului;7. Formular 12C - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistratde organele competente.Este considerat neeligibil operatorul economic care depune bilantul contabil cu pierderi
9. Informatii generale conform formular anexat
In cazul asocierii mai multor operatori economici sau subcontractarii anumitor lucrari, toti membrii asociatiei si/sau subcontractantii vor prezenta aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 12H Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; lista utilajelor din dotare, cu specificarea apartinatorului (daca sunt inchiriate de la terti sau sunt in proprietate)11. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; existente unui responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarilor de tehnco- edilitare si a unui responsabil cu asigurarea calitatii. Se vor anexa si copiile valabilitatii certificarii aceptor responsabili, precum si a contractelor de colaborare cu acestia.
12. Formular 12F Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini din ultimii 3 ani; se vor prezenta doua contracte de lucrari similare (lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare), cu o valoare minima cumulata de 400000 lei fara TVA. Se vor anexa copii dupa contractele de executie si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.13. Formular 9 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
14. ISO 9001:2001 sau echivalent
15. ISO 14001:2001 sau echivalent
16. Formularul 12G - privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform punct III.3 din Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2009 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 10:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise si copie C.I. si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atasarea documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice, fiind prea mare. Ca urmare, vom transmite gratuit documentatia, in urma unei solicitari scrise din partea operatorilor economici interesati, prin e-mail, personal sau posta. In acest din urma caz, operatorii vor suporta cheltuielile de transmitere a acestora, conform art. 40 alineat 3 din OUG 34/2006, cu mod. si complet. ult.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, pana pe data de16.07.2009, ora 07.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari, pana pe data de 16.07.2009, ora 16.00.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer