Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE, MODERNIZARE DRUM LOCAL ,, ULITA CECULUI", DOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA TOMSANI, JUDET VALCEA


Anunt de participare numarul 84544/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOMSANI (PRIMARIA COMUNEI TOMSANI JUD. VALCEA)
Adresa postala: COMUNA TOMSANI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Tomsani, Cod postal: 247705, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA GRIGORE, Tel.0250/863550, Email: [email protected], Fax: 0250/863584, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE, MODERNIZARE DRUM LOCAL , , ULITA CECULUI", DOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA TOMSANI, JUDET VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA TOMSANI, JUDETUL VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COMPONENTA 1 -ELABORARE PROIECT TEHNIC DETALII DE EXECUTIE, CF ORDIN 863/2008, ANTEMASURATORI, LISTE DE CANTITATI, CAIETE DE SARCINI, DOC PT AVIZE, AUTORIZATII, ASISTETA TEHNICA PROIECTANT PE DURATA EXECUTIE
COMPONENTA 2 -EXECUTIE LUCRARI CANALIARE, ALIMENTARE CU APA, MODERNIZARE DRUM CF PROIECT TEHNIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COMPONENTA 1 -ELABORARE PROIECT TEHNIC DETALII DE EXECUTIE, CF ORDIN 863/2008, ANTEMASURATORI, LISTE DE CANTITATI, CAIETE DE SARCINI, DOC PT AVIZE, AUTORIZATII, ASISTETA TEHNICA PROIECTANT PE DURATA EXECUTIE
- VALOARE ESTIMATA ALIMENTARE CU APA - 124650 LEI
- SISTEM DE CANALIZARE - 124650 LEI
- MODERNIZARE DRUM - 33000 LEI
COMPONENTA 2 -EXECUTIE LUCRARI CANALIARE, ALIMENTARE CU APA, MODERNIZARE DRUM CF PROIECT TEHNIC
VALOARE ESTIMATA ALIMENTARE CU APA - 4837011 LEI
- SISTEM DE CANALIZARE - 2830719 LEI
- MODERNIZARE DRUM - 622747 LEI
OFERTA INACCEPTABILA IN CAZUL IN CARE ORCARE DINTRE VALORILE LIMITA DECLARATE CA FONDURI DISPONIBILE ESTE DEPASITA
NERESPECTAREA SOLUTIEI TEHNICE DIN SF - OFERTA INACCEPTABILA
Valoarea estimata fara TVA: 8, 572, 777RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 165000 LEIGARANTIE BUNA EXECUTIE - 10% DIN CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN FEADR - PNDR MASURA 322 -RENOVAREA, DEZVOLTAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERV DE BAZA PT ECONOMIA RURALA SI PUNERE IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DEC PROPRIE RASPUNDERE ELIGICILITATE, DEC PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEANCADRARE ART 180 SI 181, CERTIFICAT ATESTARE FISCALA PLATA IMPOZITE BUGET DE STAT, CERTIFICAT ATESTARE FISCALA PLATA IMPOZITE BUGET LOCAL, CALITATE PARTICIPANT PROCEDURA, CERTIFICAT ORC, CERTIFICAT INREGISTRARE PERSOANA JURIDICA, CERTIFICAT REZIDENTA FISCALA PERS JUR STRAINA,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 INFORMATII GENERALE
2 CIFRA MEDIE DE AFACERI
3 PROFIT
4 LICHIDITATE
5 SCRISOARE BONITATE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. 16500000 LEI3. POZITIV4. MAI MARE DE 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LISTA PRINCIPALE LUCRARI EXECUTATE
2. LISTA PRINCIPALE SERVICII EXECUTATE
3. PREZENTARE EFECTIVE MEDII ANUALE
4. DOTARE TEHNICA
5. ISO 9001
6. ISO 14001
7. ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. MIN 1 CONTRACT CANALIZARE VALOARE >= 4800000 LEI, MIN 1 CONTRACT APA VALOARE >= 2800000 LEI, MIN 1 CONTRACT DRUM VALOARE >= 622000 LEI, 2. MIN 1 CONTRACT CANALIZARE VALOARE >= 124000 LEI, MIN 1 CONTRACT APA VALOARE >= 124000 LEI, MIN 1 CONTRACT DRUM VALOARE >= 33000 LEI,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 11:00
Locul: SCOALA CU CLASELE I-VIII TOMSANI, COM TOMSANI, (CLADIREA VECHE, IN SPATELE SCOLII NOI)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREENTANTI LEGALI SAU IMUTERNICITI OFERTANTI, OBSERVATORI CRPDRP CRAIOVA, REPREZENTANTI UCVAP,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR - PNDR MASURA 322 RENOVARE SI DEZVOLTAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERV DE BAZA, PTR ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: STR. VICTORIEI NR. 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI TOMSANI
Adresa postala: JUDET VALCEA, Localitatea: TOMSANI, Cod postal: 247705, Romania, Tel.0250863550, Email: [email protected], Fax: 0250863584
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer