Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 140064 | 140280 | 140378 | 140543 | 140604 | 140708 | 14123 | 141870 | 141916 | 142745 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de alimentare cu apa si canalizare in comuna Zatreni,jud Valcea


Anunt de participare numarul 70182/19.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZATRENI (PRIMARIA COMUNEI ZATRENI JUD. VALCEA)
Adresa postala: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Zatreni, Cod postal: 247755, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DIACONU, Tel.0250867303, Email: [email protected], Fax: 0250867423
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat de alimentare cu apa si canalizare in comuna Zatreni, jud Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Zatreni, jud Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Componenta 1: Elaborare proiect tehnic, detalii de executie in cf Ordinul 863/2008, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini, documentatii pentru avize, asistemta tehnica proiectant pe durata executiei lucrarilor
Componenta 2 : Executie lucrari de alimentare cu apa si canalizare in conformitate cu proiectul intocmit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1: Elaborare proiect tehnic, detalii de executie in cf Ordinul 863/2008, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini, documentatii pentru avize, asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor
Valori estimate 368622, 00lei
Componenta 2 : Executie lucrari de alimentare cu apa si canalizare in conformitate cu proiectul intocmit
Valoare estimata 6943161 lei
Oferta va fi declarata ca inacceptabila in cazul in care oricare dintre valorile limita declatate ca fonduri disponibile este depasita
Valoarea estimata fara TVA: 7, 311, 783RON
II.2.2) Optiuni
Da
Luct.suplim.necuprinse in contr.initial se aplica proc.de neg.fara pub anunt de partic
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 100000, 00 leigarantie de buna executie 10% val.contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finant prin PNADR Masura 322 Renovarea , dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pt economia rurala si punerea imn valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie proprie raspundere eligibilitate,
declaratie proprie raspundere privind neincadrarea articol 181
certificat atestare fiscala plata si impozite buget stat
certificat atestare fiscala plata si impozite buget local
certificat constattor ORC
Certificat inregistrare persoana juridica
Cert.rezistenta fiscala pers jur straina
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.informatii generale
2.cifra medie de afaceri
3.profit
4.solvabilitate
5.lichiditate
6.scrisoare bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.21500000 lei3.pozitiv4.>30%5.>100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principale lucrari executate
2.lista principalelor servicii prestate
3.prezentare efective medii anuale personal
4.informatii privind dotarea tehnica
ISO 9001
ISO 14001
ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.min 2 contracte val >=3400000 lei2.min 2 contracte >=180000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
75%
Descriere:
2.
durata
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2009 13:00
Locul: Primaria Comunei Gradistea, judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilorObservatori CRPDRP CRaiovaRepreZentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNARD -Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor , imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Constestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com Zatreni-oficiul juridic
Adresa postala: jud Valcea, Localitatea: Zatreni, Cod postal: 2541380, Romania, Tel.0250/867303, Email: [email protected], Fax: 0250/867423
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2008 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer