Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de alimentare cu apa,canalizare si epurare a apelor uzate, in comuna Probota, judetul Iasi


Anunt de participare numarul 72095/17.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PROBOTA (PRIMARIA)
Adresa postala: COMUNA PROBOTA, JUDETUL IASI, Localitatea: Probota, Cod postal: 707395, Romania, Punct(e) de contact: Dadu Vasile, Tel.0232/ 297572, Email: [email protected], Fax: 0232/ 297572
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat de alimentare cu apa, canalizare si epurare a apelor uzate, in comuna Probota, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Probota, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie pentru sistem integrat de alimentare cu apa , canalizare si epurare a apelor uzate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa, canalizare si epurare a apelor uzate
Valoarea estimata fara TVA: 19, 105, 321RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 380000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare: 85 % din bugetul MMDD, 15 % din bugetul autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind indeplinira obligatiilor fiscale (certificate fiscale)
Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil (anii 2005, 2006, 2007)
Fisa de informatii generale
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2005 2006 2007) este mai mare sau egala cu9.000.000 lei.
Se va prezenta o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa ateste o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 12, 5 % din valoarea estimata a contractului (sau depozit bancar echivalent) valabil pe toata perioada de valabilitate aofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2005 2006 2007) este mai mare sau egala cu9.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Certificat de calificare emis de Asociatia Romana a Antreprenorilor in Constructii (sau de la alta asociatie profesionala) pentru Lucrari de constructie a proiectelor utilitare pentru fluide(cod CAEN 4221)
- autorizatie valabila AFER pentru subtraversarea cailor ferate
- certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
- Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
- CV urile personalului de conducere si a persoanelor cheie
Certificat de atestare tehnico- profesionala + LEGITIMATIE in termen de valabilitate pentru calitatea de responsabil tehnic in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala
Certificat de atestare tehnico- profesionala +diploma inginer pentru responsabil tehnic in domeniul constructii civile, industrialeAutorizatii de sudor PE-HD pentru sudorii in polietilena
Decizie de numire a persoanei desemnate Responsabil cu implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat
Experienta similara - - executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani de lucrari similare totalizind minim50% din valoarea estimata a contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
caracteristici privind nivelul calitativ, tehnic sau functional
15%
Descriere:
4.
caracteristici de mediu
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 750 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini poate fi achizitionat de la sediul autoritatii contractante. Plata se face la casieria autoritatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, COD POSTAL 030084, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2009 05:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer