Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE BIBLIOTECA SI SERVERE
Anunt de participare numarul 115352/11.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel. 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE BIBLIOTECA SI SERVERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM INTEGRAT DE BIBLIOTECA SI SERVERE, conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48160000-7 - Pachete software pentru biblioteci (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul ISistem integrat de biblioteca, 1 bucata
Lotul IIServere, 2 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 255, 411RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.04.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT 1:18.000 lei, LOT 2:1.000 lei.b) Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale (POSDRU 86/1.2/S/58132)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea.
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei.
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2009.
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii doi ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globala, pe ultimii doi ani egala sau mai mare decat: LOT 1:2.400.000 lei, LOT 2:100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Se va prezenta minim o recomandare din partea beneficiarului/clientului, semnata si stampilata.O declaratie privindpersonalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat, precum si C.V.-ul fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractului (cu un responsabil de contract).
Declaratiile privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract (sau maxim trei contracte cumulate) care a avut ca obiect vanzarea unor sisteme/serveresimilare cu cele supuse prezentei achizitii si care a avut valoarea mai mare sau egala decat: LOT 1:1.200.000lei, LOT 2:53.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
informatii disponibile: numarul participantilor in runda respectiva a licitatiei electronice;diferente minime pentru licitare: LOT 1:12.014 lei, LOT 2:1.080 lei.runde: una
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
373/09.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, cladirea din strada Cihoschi, etaj 2, camera 5203
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri structurale (POSDRU 86/1.2/S/58132)
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri structurale (POSDRU 86/1.2/S/58132)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: sos Oltenitei, nr.107-117, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice
Adresa postala: Piata Romana nr.6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel. 021/319100 int 153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 13:13