Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de comanda si control CA1-3 100t/h si turboagregatul TA ER 19,7MW - 1,4/0,3 la CT Sud Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 20315/21.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA IVAN, Tel.0256308338, In atentia: B.Contracte-ing.Beres Florin, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem integrat de comanda si control CA1-3 100t/h si turboagregatul TA ER 19, 7MW - 1, 4/0, 3 la CT Sud Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CT Sud Timisoara Calea Sagului nr.201
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem integrat de comada si control CA1-3 100t/h si turboagregatul TA ER 19, 7MW - 1, 4/0, 3 la CT Sud Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50961000-9 - Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem integrat de comanda si control CA1-3 100 t/h si turboagregat TA ER 19, 7MW - 1, 4/0, 3 la CT Sud Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de partic.10000 lei garantia de buna executie a contr. 10% din val.contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare -Planul de investitii 2007. Platile se vor efectua in lei prin OP in max.30 zile de la accept.facturii prest.la plata de catre achiz.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de op.ec.decl.castigatori pana la data semnarii contr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.eligi(neinc in sit prev art180 din OUG34/06), decl cal partic la proc;decl.neincadr in prev.art.181 din OUG34/06, prez. certif.atestare fiscala pt.plata impozit, taxe si contrib. de asig.soc.emis de ANAF si certif.de plata a impozitelor si taxelorla bug. locale- adm.locala sau certif.similare emise de autorit. din tara in care este stab. of.care conf.plata acestora la data de 31.05.2007.Certif.de inreg.emis de of.reg.comert, Cert.constat emis of.reg.comert/Autoriz.funct.pt.pers.jur/fiz romane- docum.care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta dpdv profesional pt.pers.jur/fiz straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Cerinta min.: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egal cu 1800 mii lei(reprez.558746 euro la 19.06.07) Bilant cont.la 31.12.06. Atunci cand un grup de op.ec.depune oferta comuna, sit.ec.si financ.se demonst.prin luarea in consid. a resur.tuturor membr.grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List.serv.prest.in ultim 3ani;Exp.sim-Cerint.min: indep.ult 3ani a 1 ctr.serv sim cu val=55875 euro la 19.06.07 sau 3 ctr.serv care au val cumul de 93124, 32 euro la 19.06.07 si prez.ctr.resp.si a recom.aferente serv;Decl.refer la efect.pers.ang.cadr.cond.ultim 3 ani, inf.stud.preg.prof.si calif.pers.cond.pers.resp.pt.indepl.ctr;inf.ref.utilaje inst.echip.tehn.Lista cu subctr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 13 RON
Conditii si modalitate de plata: DA hartie se obt.de la B.Contr.max.4 zi de la solic la fax 0256/430631.Plata la casierie ora 8-10;13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op.ec.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 10:00
Locul: SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4-parter, sala de instructaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - sectia de contencios- administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda; nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256/308348, Fax: 0256/430631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2007 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer