Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE GESTIONARE A APELOR IN COMUNA MOTCA , JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 88568/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOTCA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: COMUNA MOTCA, JUDETUL IASI, Localitatea: Motca, Cod postal: 707345, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI CRASMARU, Tel.0232715777, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 0232716135, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE GESTIONARE A APELOR IN COMUNA MOTCA , JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: satele Motca si Boureni din comuna Motca , judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE extindere Sistem de alimentare cu apa in satul Boureni si realizare retea de canalizare cu statie de epurare pentru satele Motca si Boureni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI EXECUTIE extindere Sistem de alimentare cu apa in satul Boureni si ralizare retea de canalizare si statie de epurare pentrusateleMotca si Boureni
Valoarea estimata fara TVA: 11, 993, 409RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
69 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 200000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G.40/9aug 2006 si H.G.904/07.08.2007.Finantarea contractului :85% din bugetul Ministerului Mediului , 15% din bugetul autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Executanti. Operatorii economici au dreptul de a se asocia sau subcontracta lucrarea conf. art. nr. 44 si art. nr. 45 din OG. nr. 34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG nr. 34/2006 ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
- Certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor (Certificat de atestare fiscala- ANAF- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din judetul respectiv si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Directia Finantelor Publice Locale ;
- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Registrul Comertului si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie legalizata din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ;
- Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse si legalizate la un notar public din Romania, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani (2006-2008) ;
- Documente solicitate :
1. Copii dupa Bilantul contabil, inregistrat la D.G.F.P.J. ;
2. Informatii generale ce contin si declaratie/lista cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ;
3. Identificare financiara (Se completeaza Anexa 1 la formularul B.1.din Sectiunea III).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri cumulata, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim23000000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A, SERVICIUL DE PROIECTARE
- Experienta similara - Se va prezenta Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani ;
- Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat ;
- Activitatea privind indeplinirea serviciului de proiectare. Aceasta activitate poate fi realizata: a)cu personal propriu angajat .b)poate fi subcontractata unui agent economic specializat (contract de colaborare sau asociere).- Informatii referitoare la echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic ,
B. EXECUTIA DE LUCRARI- Experienta similara - Se va prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
- Dovada experientei similare ;
- Declaratia privind echipamentele tehnice ;
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Valoarea cumulata pentru max. 3 contracte prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de minim 900000 lei;B. Se impune ca in ultimii 5 ani sa fi finalizat un contract similar, din punct de vedere al domeniului, dificultatii si conditiilor tehnice in valoare de minim 11000000 lei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Motca , judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare-imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus , nr. 6 , Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA PASCANI
Adresa postala: Str. Gradinitei , nr. 8, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232762171, Fax: 0232762697
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A REZULTATULUI PROCEDURII sau 5 zile de la data publicarii documentatiei in SEAP, in cazul in care se contesta aceasta documentatie , conf. art, 256² din OG nr. 34/2006 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Motca - Compartiment juridic
Adresa postala: Str. DN 28 A , nr. 135, Localitatea: Motca, Cod postal: 707345, Romania, Tel.0232716135, Email: [email protected], Fax: 0232716135
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2009 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer