Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de management al infrastructurilor critice (include analiza, echipamente hardware si software de baza, precum si dezvoltare si instalare software specific si servicii conexe de training)


Anunt de intentie numarul 25595/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Institutia Prefectului Judetul Alba
Adresa postala: Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Punct(e) de contact: Simona Dan, Tel. +40 258812377, Email: [email protected], Fax: +40 258815586, Adresa internet (URL): www.prefecturaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Sistem integrat de management al infrastructurilor critice (include analiza, echipamente hardware si software de baza, precum si dezvoltare si instalare software specific si servicii conexe de training)
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : Institutia Prefectului judetul Alba
Cod NUTS: RO121 - Alba
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 17, 802, 140RON
- Proiectarea solutiei informatice si a procedurilor de lucru in domeniul managementului infrastructurii critice si/sausituatiilor de urgenta;
- Training pentru folosirea aplicatiilor informatice in cadrul proiectului.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72212781-7 - Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
-
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire: licitatie deschisaCerinte de calificare si selectie: Situatia pers.a candidatului sau ofertantului: Decl.privind eligibilitatea cf.art.180 din O.U.G.nr.34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ord.ANRMAP nr.314/2010, Decl.privind calitatea de participant la procedura, Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de adm. fiscala al unit.adm.-terit.de pe raza careia societatea isi are sediul social, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, Decl. privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006.Capacitatea de exercitare a activitatii prof.: Certificat constatator emis de O.N.R.C., Doc.edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in confor.cu prev.din tara in care ofertantul este rezident.Situatia ec.si finan.: Media CA pe ultimii 3 ani(2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu 30.500.000 lei sau cu echiv.in euro.Capacitatea teh.si/sau prof.: Decl.privind lista principalelor livrari de servicii in ultimii 3 ani.Se solicita efectuarea in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor a minimum unui contract similar. Decl.privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducereOfertantul trebuie sa asigure pentru indeplinirea contrac.cel putin urmatorul personal de specialitate cu cel putin 3 ani experienta prof.relevanta in domeniul solicitat pentru: director de program, manager de proiect, exp. sit. de urgenta, exp. riscuri si hazarde nat., exp. identificare riscuri, exp. evaluare risc, exp. climatologie, exp. hidrologie, exp. geologie, exp. gis, exp. iso, exp. securitate, exp. configurare solutii software. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. LA SECTIUNEA II.6 RASP.ESTE "DA", DAR NU SE SALVEAZA.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer