Licitatie Publica - "Sistem Integrat de Management al Politicilor" cod SMIS 35443
Anunt de participare numarul 148457/11.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Belaconi, Dana Leonachescu, Tel. +40 213139825, Email: [email protected], Fax: +40 213191536, Adresa internet (URL): www.sgg.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Sistem Integrat de Management al Politicilor" cod SMIS 35443
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Secretariatul General al Guvernului, Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie "Sistem Integrat de Management al Politicilor" cod SMIS 35443
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32424000-1 - Infrastructura de retea (Rev.2)
48219000-6-Diverse pachete software pentru retele (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui "Sistem Integrat de Management al Politicilor" cod SMIS 35443, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 284, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantum: 85.688, 00 lei. Echivalenta pt o garantie depusa in alta valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b) Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare irevocabil emis conform prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006. Cont autoritate contractanta RO75TREZ7005005XXX000172, deschis la A.TCPMB, cod fiscal: 4283422.d) Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP. Garantia de participare se va completa si se va depune in original la Registratura Secretariatului General al Guvernului ? intrarea C, Palat Victoria, pana la data limita de depunere a ofertelor.e) Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare insotita de declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categ. IMM-conform model prevazut in Legea 346/2004. In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea de 50 %, cu conditia respectarii art. 3 din lege. Asocierea unui IMM cu un operator economic care nu face parte din categoria IMM nu are caracterul unui IMM.In cazul in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. art. 278^1 din OUG nr 34/2006. Cuantum: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 50% din valoarea solicitata de Beneficiar in conf. cu pv. Legii nr.346/2004-stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, valabila pe o perioada cu 30 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.89-90 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat- Fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.
- Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic (firma).
Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.
- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici vor depuneo declaratie pe proeprie raspundere conform art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.
- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici vor depuneo declaratie pe proeprie raspundere conform art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.
Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c.1) si d)din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta nr. 4
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Declaratia trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante:
- Marin Popescu ? director ? Directia Economica si Administrare Patrimoniu, Niculae Teodorescu ? director - Directia Contencios si Resurse Umane, Bogdan Ovidiu Mihai ? sef serviciu ? Serviciul Asigurare Logistica, Viorica Petrescu ? Sef Serviciu ? Serviciul Financiar.- Nota:
a. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic
Modalitatea de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionariatului, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota:
a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
b. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de furniza produselecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
e. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea informatiilor privindsituatia economico-financiara - informatii generale si cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012.
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 4.284.400 lei fara TVA.- Bilantul contabil la 31.12.2012 sau 30.06.2013, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizat si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Nota:
a. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat leuse va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.b. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va completa Formularul nr. 5.- Bilantul contabil la 31.12.2012 sau 30.06.2013
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Dovada ca a livrat in ultimii3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte produse similare.
Prezentarea Listei privind principalele produse livrate pe o perioada de 3 ani.Prezentarea de ?certificate/documente?, conform prevederilor art. 188, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 2
- Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.- Formularul nr. 7, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia..
Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.
Pentru echipa de implementare proiect este necesara urmatoarea componenta si calificari minime:
a. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului (formularul nr. 11)b. Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate care nu este angajat al ofertantului(formularul nr. 11a)daca este cazul
P.C.1 - Manager de proiect ? 1 specialist
? Studii superioare absolvite cu diploma de licen?a.
? Experien?a generala in domeniul studiilor de minim 5 ani
? Participarea in cel pu?in un proiect/contract la nivelul caruia a desfa?urat activita?i similare
? De?inerea unei experien?e intr-un proiect/contract prin care s-a implementat un sistem informatic
? Certificare profesionala independenta, recunoscuta la nivel na?ional ?i/sau interna?ional, in domeniul managementului de proiect (PMI-PMP/PRINCE 2/IPMA Level B sau echivalent)Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport.
P.C.2 - Expert dezvoltare software ? 2 specialisti
? Studii superioare absolvite cu diploma de licen?a.? Experienta ca dezvoltator in tehnologia si limbajul de programare utilizate pentru dezvoltarea solutiei propuse de minim 2 ani.
? Sa detina certificari oficiale emise sau acceptate pe tehnologia si limbajul de programare utilizate pentru dezvoltarea solutiei propuse.Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport.
P.C.3 - Expert infrastructura de retea ? 1 specialist
? Studii superioare absolvite cu diploma de licen?a.
? Experienta in instalarea si administrarea echipamentelor de tipul celor ofertate de minim 2 ani.
? Sa detina certificari oficiale emise de organisme abilitate, privind instalarea si configurarea echipamentelor ofertate.Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport.
P.C.4 - Expert in infrastructura de stocare date ? 1 specialist
? Studii superioare absolvite cu diploma de licen?a.
? Experien?a in instalarea si administrarea echipamentelor de tipul celor ofertate de minim 2 ani.
? Sa detina certificari oficiale emise de organisme abilitate, privind instalarea si configurarea echipamentelor de stocare.Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport.
Cerinta nr. 1
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent ? conform anexei nr.3 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limta de depunere a ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va completa Formularul nr. 6;
- Prezentarea de ?certificate/documente?.Se vacompleta Formularul nr. 7, Nota: a. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertant.a. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului (formularul nr. 11)b. Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate care nu este angajat al ofertantului(formularul nr. 11a)daca este cazulPrezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, astfel cum sunt acestea mentionate, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca, alte documente pentru dovedirea experientei profesionale specifice.Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, astfel cum sunt acestea mentionate, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca, alte documente pentru dovedirea experientei profesionale specifice.Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, astfel cum sunt acestea mentionate, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca, alte documente pentru dovedirea experientei profesionale specifice.Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, astfel cum sunt acestea mentionate, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca, alte documente pentru dovedirea experientei profesionale specifice.- Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limta de depunere a ofertei, conform prevederilor art. 191-193 din O.U.G. nr. 34/2006 (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL POLITICILOR (SAUP)
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu acelasi pret: Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G.nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului
Adresa postala: Piata Victoriei nr.1, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Tel. +40 213139825, Email: [email protected], Fax: +40 213191536, Adresa internet (URL): www.sgg.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2013 18:05