Licitatie Publica - ?Sistem integrat de management al traficului rutier in Municipiul Deva?, ( furnizare echipamente, montare, instalare, executie lucrari necesare, punere in functiune, probe tehnologice si teste, instruire personal).
Anunt de participare numarul 134287/28.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala: Piata Unirii nr. 4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Punct(e) de contact: Mihaiela Petrica, Tel. +40 254210072, In atentia: : Mihaiela Petrica, Email: [email protected], Fax: +40 254210072, Adresa internet (URL): www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Sistem integrat de management al traficului rutier in Municipiul Deva?, ( furnizare echipamente, montare, instalare, executie lucrari necesare, punere in functiune, probe tehnologice si teste, instruire personal).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Sistem integrat de management al traficului rutier in Municipiul Deva?, ( furnizare echipamente, montare, instalare, executie lucrari necesare, punere in functiune, probe tehnologice si teste, instruire personal).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34923000-3 - Echipament pentru controlul traficului rutier (Rev.2)
45316210-0-Instalare de echipament de monitorizare a traficului rutier (Rev.2)
45316212-4-Instalare de semafoare (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem integrat de management al traficului rutier in Municipiul Deva?. (inclusiv executia lucrarilor si prestarea serviciilor de instalare, montare, punere in functiune si pregatirea personalului)Informatii privind scopul contractului si cantitatile de lucrari se gasesc Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 537, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - 200.000 lei.Daca ofertantul este IMM, in cf.cu Legea nr. 346/2004, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participaresi va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.(Formular 16)In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: -virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta.Se va utiliza modelul indicat in Formularul 2.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Municipiul Deva, P.ta Unirii nr.4.perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului se constituie: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, Buget de stat, Fond European pt Dezv Reg, POR;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie priv. eligibilitateaDecl.cf. art 180 din OUG34/2006 Formular nr.4.In caz asociere, fiec asoc obligat sa prez formular.Formular prez si de tert sustinator.- se va prez in original.
2.Declaratie priv neincadrarea in prev art. 181Decl cf.art 181 din OUG34/2006 Formular nr 5In caz asociere, fiecare aso oblig sa prez formular. Formular prez si de tert sustinator - se va prez in orig.
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Decl pe propria rasp prin care se certif faptul ca participarea la procedura este in concordanta cu regulile de concurenta cf Formular nr. 12 .- se va prez in orig.
4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art.69 din OUG 34/2006Formular nr. 6Pers cu functii de decizie in Primaria Deva: Primar Mircea Muntean, Viceprimar Mos Ovidiu, Viceprimar Chisota Roxana, Administrator public Oprisiu Corina, Secretar Primarie Sarbu Laura, Dir ec Nicula Viorica, Dir teh Szots Ludovic, Dir Jurid Socol AugustinPers care org procedura de atribuire : Comp ACAP Petrica Mihaiela
Decl va fi semnata si de tert sustin.- se va prez in orig
5.Confirmarea priv plata taxe si impozite la buget local
Certif de atest fisc elib de Dir Impoz si Taxe Loc al unit adm terit de pe raza careia soc are sediu soc care sa prez situatia oblig scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.Se depune in orig/copie leg/copie liz cu ment ?cf cu originalul?.In caz asociere, fiecare asociatobligat sa prezinte acest formular
6.Certificat de atestare fiscala eliberat de org de adm fisc al unitatii adm terit de pe raza careia soc are sediul social priv plata oblig la bug general consolidat, care sa prezinte situatia oblig scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in orig/copie leg/copie liz cu ment ?cf cu originalul?.In cazasociere, fiec asociat este obligat sa prezformular. 1.Persoane juridice / fizice romanea).Certificat constatator (cod CAEN) Certif const elib de Minist Just ? ORC de pe langa Tribunal, Autoriz de funct /alte echiv, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei(emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii). Se depune in orig/ copie leg/copie liz cu men, ,cf cu orig??.In caz deasociere, fiec asociatobligat sa prezformular. In cazul ofertantului clasat pe primul loc se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privrezultatul proced, prez pt cf a cert constatator in orig sau copie legb) Prez atestare ANRE, Ofert va face dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii oferta) ptexecutie bransamente electrice. Se depune in orig/ copie leg/copie liz cu ment cf cu orig??.(in cazasoc cerintasa fie indeplinita cel putin de unul dintre asociatii, cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pt care s-a solicitat autorizarea )2.Persoane juridice /fizice straine
-Forma de inreg ca pers jur- Cerinta obligatorie: Doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers jur, in cf cu prev leg din tara in care ofertant resident, precum si un cert de Rez Fisc (evitare dubla impunere) valabil pentru anul calendaristic in curs.Se depune in orig/ copie leg/copie liz cu ment , ,cf cu orig??(in caz asociere, fiec aso si subcontr declaratobligat sa indeplineasca aceasta cerinta)Formular nr.15
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii priv cifra de afaceri
- Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activ aferent contract in ultimii 3 ani sa fie de minim 22.000.000 lei
Declaratii bancare
- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de furnizare si instalare sistem a sistemului de management al traficului rutier
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale Livrari de produse similarecu montaj din ultimii 3 ani;
2.Ofertant trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani un contract de furnizare si montaj pt sistem similar demanagement al traficului rutier care sa aiba in componenta subsistem control trafic, subsistem comunicatii fibra optica, subsistem dispecerat, care sa functioneze in sistem adaptiv, cu o valoarede minim 12.500.000 lei
3.Experienta specifica
3.1. Declaratie ref la echipamentele teh si la masurile aplicate in vederea asig calitatiiSe solicita ca ofertant sa aiba in proprietate sau sa aiba acces (printr-un contract de cumparare sau leasing sau alta forma) la momentul depunerii ofertelor, utilaje si echipamente care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capacitate, si care sa fie folosite in cadrul contractuluiSe solicita ca ofertant sa faca dovada faptului care are acces la urmat echipamente 1. autoutilitara2. auto-macara3. buldoexcavator4. masina de taiat asfalt5. masini de interventie6. platforma autoridicatoare7. aparat de etichetat industrial8. grup electrogen9. licenta software pentru microsimulare trafic rutier
10. dispozitive automate sau semiautomate pentru contorizarea traficului
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, considerat strict necesar avand in vedere faptul ca prezentul contract este de furnizare cu o componenta de lucrari si instalare:
a.- Responsabil de proiect
b.Responsabil tehnic cu executia
c. Inginer instalatii electrice
d.Expert comunicatii
e. Specialist in Organizarea si dirijarea circulatiei rutiere
f.Tehnicieni (electricieni) instalatii: minim 5 persoane
Standarde de asigurare a calitatii CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b).pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn= (pret minim/pret n ) X punctajul maxim alocat;Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ale ofertelor, exclusiv T.V.A.
2.
Caracteristici tehnice si functionale
40%
Descriere: a)Automate dirijare circulatie permit conectare grupuri semaforizare suplimentar-Pt oferta prez posibil conect nr cu min30%mai mare nr grup semaf solicitat 12pct;
-Pt celelalte ofer: Gn=(Gn/Gmax)xpondere punct max alocat;b)Aut dirij circ permit implem/utiliz plan circul suplim-Pt oferta prez posibil implem/utiliz nr 4 ori mai mare nr plan solicitat 12pct;
-Pt celelalte: Pln=(Pln/Plmax)xpond punct max alocat;c)Aut dirij circ echip port comunic suplim: -Pt oferte prez suplim port comun ETH(min 1 port)6pct;
-Pt oferte prez suplim port comun USB(min 2port)6pct; -Pt oferte nu prez port comun suplim( tip mai sus)0pct;d)Aut dirij circ permit conect protocol TCP/IP intermediu server web integrat procesor progr-monitoriz: -Pt oferte prez posibil conect protocol TCP/IP intermediu server web integ proces 12pct -Pt celelalte: 0pct; e)Aut dirij circ permit sist oper open-source(Linux etc): -Pt oferte prez sis oper open source(suplim sist oper propietar)12pct.-Pt celelalte: 0pct.
3.
Termenul de garantie a echipamentelor
10%
Descriere: a) Pentru oferta cu cel mai mare termen de garantie acordat intregului sistem, dar nu mai mare de 7 ani si nu mai mic de 5 ani se acorda 10 puncte.a) Pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn= (durata ofertata/durata maxima ofertata ) X punctajul maxim alocat.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2012 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Deva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare oferte si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul local, Bugetul de stat si Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 Axa prioritara 1 -Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Poli de dezvoltare urbana;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
- Valoarea estimata 12.537.720, 00 lei este compusa din 84.610, 00 lei cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor + 12.053.480, 00 lei cheltuieli pentru investitia de baza + 399.630, 00 lei cheltuieli pentru instruire personal, probe tehnologice si teste.- plansele format A0 pot fi consultate la sediul Municipiului Deva.- Eventuale cheltuieli legate de organizare de santier, care pot aparea in mod neprevazut, vor fi suportate de catre furnizor.- In cazul in care 2 sau mai multe oferte obtin in cadrul propunerii financiare acelasi punctaj, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publicase va solicita respectivilor ofertanti , pentru departajare, o noua propunere financiara, in plic inchis .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Modul de utilizare a cailor de atac: Art. 255-(1), Art. 256 - (1) si (2) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Atribuire Contracte de Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Unirii nr.4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Tel. +40 254210072, Fax: +40 254210072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2012 08:39