Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE PAZA SI SUPRAVEGHERE INFORMATIZATA
Anunt de participare numarul 6596/22.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Adresa postala: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: IULIA MONICA VOINEA, Tel.0251430436, In atentia: SERVICIULUI LOGISTICA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0251439547, Adresa internet (URL): CRAIOVA, STR VASILE ALECSANDRI, NR 89
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE PAZA SI SUPRAVEGHERE INFORMATIZATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CRAIOVA, STR VASILE ALECSANDRI, NR 89
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTAREA SUPRAINALTARII SI CONSOLIDARII GARDULUI EXISTENT, FOISOARELOR SI A GARDULUI SENZITIV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.1)
45216113-9-Inchisoare (Rev.1)
45312200-9-Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUPRAINALTARE SI CONSOLIDARE GARD EXISTENT;FOISOARE PAZA 4 BUCATI;GARD SENZITIV.SE POATE SUPLIMENTA CU LUCRARI NEINCLUSE IN CONTRACT IN CAZUL UNOR CIRCUMSTANTE NEPREVAZUTE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 7000 LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALOCATII BUGETARE SI FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
EXECUTIA SE VA REALIZA IN REGIM DE EXPLOATARE A OBIECTIVELOR SUPUSE LUCRARILOR ASTFEL INCAT SA NU FIE AFECTATA SIGURANTA INSTITUTIEI PE LINIE OPERATIVA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181, OUG 34/2006;CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL CU VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR;CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI;AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE;OBIECTUL DE ACTIVITATE;DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE, ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE;BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2005 SI 31.06.2006;REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI;CIFRA DE AFACERI GLOBALA PEULTIMII3ANI ;LICHIDITATEA GENERALA;SOLVABILITATEA PATRIMONIALA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI EGALA SAU MAI MARE DE 2000000 LEI;LICHIDITATEA GENERALA>100%;SOLVABILITATEA PATRIMONIALA EGALA SAU MAI MARE DE 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIP LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI;PERSONALUL TEHNICDE SPECIALITATE ;EFECTIVELE MEDII ANUALE PT PERSONALUL ANGAJAT SI CADRELE DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI;UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE DISPONIBILE;SUBCONTRACTANTI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN 2 CONTRACTE INSOTITE DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE, MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR, P-V DE RECEPTIE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: SOLICITARE SCRISA A DOCUMENTIAI SI PLATA LA CASIERIA UNITATII SAU PRIN ORDIN DE PLATA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2007 10:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, REPREZENTANTI AI PARTICIPANTILOR(CU IMPUTERNICIRE DIN PARTEA FIRMEI PARTICIPANTE) SI DUPA CAZ REPREZENTANTI AI MINISTERULUI FINANTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR NICOLAE TITULESCU, NR4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL PRMS CRAIOVA
Adresa postala: STR VASILE ALECSANDRI, NR 89, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200463, Romania, Tel.0251430436, Email: [email protected], Fax: 0251439547
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2007 12:31