Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de reabilitare termica a municipiului Odorheiu Secuiesc


Anunt de participare numarul 92360/18.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Adresa postala: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: Csoma Zsigmond, Tel.0266-218384, In atentia: Bunta Levente, Email: [email protected], Fax: 0266-218032, Adresa internet (URL): www.varoshaza.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratia publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat de reabilitare termica a municipiului Odorheiu Secuiesc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Odorheiu Secuiesc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 925, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cantitatile estimate pentru relizarea contractului, se constituie din reabilitarea aferenta a sistemului complet echipat cu puteri calorice intre 1.000 si 10.000 kw/h ( Reabilitare centrale termice de cvartal, retea cu conducte preizolate, montare module termice pentru optimizarea consumului energetic pe verticala)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate pentru relizarea contractului, se constituie din reabilitarea aferenta a sistemului complet echipat cu puteri calorice intre 1.000 si 10.000 kw/h ( Reabilitare centrale termice de cvartal, retea cu conducte preizolate, montare module termice pentru optimizarea consumului energetic pe verticala)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 925, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
50.000lei(0.2% din valoarea acordului cadru)- garantia de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul local sau din alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat fiscalCertificat de cazier fiscalCertificatul de inregistrare, Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilecontabile, conturile de profit si pierdere si balanta de verificare la 31/12/2006, 2007, 2008.
cifra de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani
Cerinta minima sustinerea financiara a executiei contractului prin prezentarea unei scrisori de confort bancar neconditionata (cu implicarea directa a emitentului) in original in valoare de 1.200.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta: cifra de afaceri mai mare de 18.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani a minimum 6 contracte care au avut ca obiect de activitate lucrari de:
-retele termice cu conducte preizolate montate ingropat 2 contracte, din care 1 in valoare de minim 3.000.000 lei
-reabilitari centrale termice cu P>=4000 Kw -2 contracte, din care 1 in valoare de minim 2.000.000 lei
-montare module termice de preparare acm si acc 1 contract in valoare de minim 1.200.000 lei-montare panouri solare minim 1 contract
Ofertantii, in intelesul dat de prezenta-in ultimii 5 ani a minimum 5 contracte care au avut ca obiect de activitate servicii de proiectare de:
-retele termice cu conducte preizolate montate ingropat si a modulelor termice de preparare acm si incalzire 2 contracte, din care 1 in valoare de minim 80.000 lei .
-reabilitari centrale termice cu P>=4000 Kw -2 contracte, din care 1 in valoare de minim 40.000 lei-instalare panouri solare minim 1 contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunere tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21853
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2010 10:00
Locul: p-Ta Primariei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravlopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja, nr.6, Localitatea: M Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Email: [email protected], Fax: 0266310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Odorheiu Secuiesc
Adresa postala: p-ta Primariei, nr.5, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel.0266-218382, Email: [email protected], Fax: 0266-218032, Adresa internet (URL): www.odorhei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2009 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer