Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de securitate in sediile ST Sibiu, ST Bacau,ST Pitesti si ST Timisoara"


Anunt de participare (utilitati) numarul 29221/24.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Dan Popa Nimigean, Tel.021 3035912, In atentia: Dan Popa Nimigean, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem integrat de securitate in sediile ST Sibiu, ST Bacau, ST Pitesti si ST Timisoara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ST Timisoara, ST Pitesti, ST Sibiu, ST Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare sisteme de securitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31625300-6 - Sisteme de alarma antiefractie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sisteme de securitate pentru Sucursalele de Transport Timisoara, Bacau, Sibiu si Pitesti
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 300, 293 si 4, 740, 587RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare este de 71.000 lei.Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, platile prin transfer bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantul trebuie sa fie persoana juridica inregistrata capabila sa realizeze obiectivul contractului si sa indeplineasca conditiile de eligibilitate mentionate in documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii financiare din care sa reiasa capacitatea ofertantilor de a executa in conditii optime contractul. Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100), cu incadrarea valorii indicativului respectiv peste procentul de 100%;Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) cu incadrarea valorii indicativului respectiv peste procentul de 30%.In cazul asocierii documentele de mai sus se vor completa de toti membrii asociati. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 4.000.000 Euro sau echivalentul in Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agentii economici care doresc sa participe la aceasta procedura trebuie sa ofere pentru toate cele 4 loturi mentionate mai sus (ST-uri).Remiterea de documente de la organismele acreditate privind certificarea sistemului calitatii.Prezentarea sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii;Dovezi privind functionarea sist. de management al calitatii si mediului;Informatii provind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului in bune conditii;Informatii privind studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate prin prezentarea CV-urilor aferente;Informatii privind abordarea generala sau procedurile propuse pentru realizarea scopului contractului; Informatii privind personalul angajat si al cadrelor de conducere; Planul de implementare al proiectului;Copie legalizata dupa Licenta eliberata de INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DIRECTIA POLITIEI DE ORDINE PUBLICA in conformitate cu Legea nr. 333/2003, copie legalizata dupa atestatul de la Inspectoratul general pentru situatii de urgenta - Centrul National pentru Securitate la Incendiu si protectie Civila din Ministerul Administratiei si Internelor, pentru instalatii de detectie si semnalizare a incendiului, respectiv pentru instalatii de stingere a incendiului.Autorizare pentru livrarea produselor (sisteme antiefractie si detectie si stingere incendii)Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin doua contracteal carui obiect a fost executarea de sisteme de securitate in valoare de minim 1.400.000 euro fiecare.Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijloace de transport, etc, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;In cazul ofertantilor ne-asociati, acestia trebuie sa participe la realizarea contractului folosind mijloace si resurse proprii, adica sa poata furnizaechipamente, presta servicii si executa lucrari precum si sa poata asigura resursele financiare necesare acestor activitati.In cazul asocierilor, asociatul principal trebuie sa participe la cel putin 50% din realizarea contractului folosind mijloace si resurse proprii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
60%
Descriere:
2.
Tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S114-140739 din 16.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata prin transfer bancar sau la caseria companiei, pe baza unei imputerniciri.DA se obtine in baza unei solicitari anterioare transmisa prin fax.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 10:30
Locul: sediul C.N. TRANSELECTRICA S.A. din Strada Armand Calinescu nr. 2-4 Sectorul 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie. Orice ofertant are dreptul de a fi prezent prin imputerniciti ai sai la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pretul documentatiei de atribuire este de 100 RON, fara TVA.Documentatia de atribuire se poate obtine de la: ServiciulAchizitii Publice Investitii si Mentenanta, strada Armand Calinescu nr. 2/4 etaj 6, camera 623, Dna. Codreanu Cezarina, tel: 021 3035891 ;Dl. Murasan Ovidiu , 021 30 35 986, fax: 021 3035980.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica SA, Oficiul Juridic
Adresa postala: Armnad Calinescu 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2007 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer