Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE SECURITATE IN STATII ELECTRICE ETAPA I


Anunt de participare (utilitati) numarul 29700/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, Sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN "TRANSELECTRICA S.A"
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 et. 6, cam. 623, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 021 3035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN "TRANSELECTRICA S.A"
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 et. 6, cam. 623, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 3035912, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: 021 3035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN "TRANSELECTRICA S.A"
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 et. 6, cam. 623, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE SECURITATE IN STATII ELECTRICE ETAPA I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile electrice: 400/220/110kV Arad, 220/110kV Bacau Sud, 220/110/20kV Baru Mare, 400/220/110kV Brazi Vest, 400kV Cernavoda, 220/110/20kV Focsani Vest, 220/110 kV Gheorghieni, 220/110kV Hasdat, 220/110kV Iaz, 750/400kV Isaccea, 400/220/110kV Mintia, 220/110/6kV Pestis, 220/110kV Roman Nord, 220/110/20/10kV Suceava, 220/110kV Timisoara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, instalare testare sistem integrat de securitate in statiile electrice: 400/220/110kV Arad, 220/110kV Bacau Sud, 220/110/20kV Baru Mare, 400/220/110kV Brazi Vest, 400kV Cernavoda, 220/110/20kV Focsani Vest, 220/110 kV Gheorghieni, 220/110kV Hasdat, 220/110kV Iaz, 750/400kV Isaccea, 400/220/110kV Mintia, 220/110/6kV Pestis, 220/110kV Roman Nord, 220/110/20/10kV Suceava, 220/110kV Timisoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31625300-6 - Sisteme de alarma antiefractie (Rev.1)
50910000-7-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare, instalare testare sistem integrat de securitate in statiile electrice: 400/220/110kV Arad, 220/110kV Bacau Sud, 220/110/20kV Baru Mare, 400/220/110kV Brazi Vest, 400kV Cernavoda, 220/110/20kV Focsani Vest, 220/110 kV Gheorghieni, 220/110kV Hasdat, 220/110kV Iaz, 750/400kV Isaccea, 400/220/110kV Mintia, 220/110/6kV Pestis, 220/110kV Roman Nord, 220/110/20/10kV Suceava, 220/110kV Timisoara.
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 600, 000 si 45, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 900.000 LEI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA DIN SURSE PROPRII, PLATILE PRIN TRANSFER BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fie persoana juridica inregistrata capabila sa indeplineasca obiectivul contractului.Informatii generale. Autorizare. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un achizitor/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea achizitorului/clientului respectiv. Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii si mediului. Dovezi privind functionarea sistemului de managementul calitatii si mediului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii financiare. Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100), incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 100%. Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100), incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 30%.Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani minim 15.000.000 Euro sau echivalentul in Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijloace de transport. Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere. CV-urile acestor persoane cat si ale altor specialisti cu sarcini cheie pentru indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati. Experienta minim 2 contracte similare in ultimii 5 ani in valoare de minim 3.500.000 Euro fiecare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
60%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata transfer bancar la: BRD SMCC, Cont nr.: RO23BRDE450SV00952144500, sau in numerar la caseria companiei din str. Armand Calinescu nr. 2-4.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2007 10:30
Locul: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 etaj 6, sector 2, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Obligatoriu copie legalizata dupa Licenta eliberata de INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DIRECTIA POLITIEI DE ORDINE PUBLICA in conformitate cu Legea nr. 333/2003, copie legalizata dupa atestatul de la Inspectoratul general pentru situatii de urgenta - Centrul National pentru Securitate la Incendiu si protectie Civila din Ministerul Administratiei si Internelor, pentru instalatii de detectie si semnalizare a incendiului, respectiv pentru instalatii de stingere a incendiului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4. , Localitatea: Bucuresti ., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor .
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3. , Localitatea: Bucuresti. , Cod postal: 030084 , Tel.021 3104641 , Fax: 021 3104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA S.A. - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, cod postal 021012 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 021012 , Tel.021 3035788 , Fax: 021 3035830, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Tel.021 3035788, Fax: 021 3035830
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer