Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE SECURITATE LA SEDIILE S.T. PITESTI, TIMISOARA, SIBIU, BACAU


Anunt de intentie (utilitati) numarul 6376/15.06.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 3035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Punct(e) de contact: MURASAN OVIDIU, Tel.3035986, In atentia: MURASAN OVIDIU, Email: [email protected], Fax: 3035980
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE SECURITATE LA SEDIILE S.T. PITESTI, TIMISOARA, SIBIU, BACAU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, montare si punere in functiune sistem integrat de securitate in sediile S.T. Pitesti, Timisoara, Sibiu, Bacau.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31625300-6 - Sisteme de alarma antiefractie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.07.2007
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 740, 587RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii, platile prin transfer bancar.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se va face o impartire in 4 loturi corespunzatoare fiecarui sediu S.T.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 4, 740, 587 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer