Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat de spectrometrie + Generator azot lichid + Spectrometru Maldi hibrid


Anunt de participare numarul 130393/16.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala:  Kogalniceanu nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400084, Romania, Punct(e) de contact:  Dana Chis, Tel. 0264-405383, In atentia:  Dana Chis, Email:  [email protected], Fax:  0264-450675, Adresa internet (URL):  www.ubbcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat de spectrometrie + Generator azot lichid + Spectrometru Maldi hibrid
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca
Magazia Chimicale, Arany Janos, 11
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem integrat de spectrometrie + Generator azot lichid + Spectrometru Maldi hibrid
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433000-9 - Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT.1 - Sistem integrat de spectrometrie - 1 buc
LOT.2 - Generator azot lichid - 1 buc
LOT.3 - Spectrometru Maldi hibrid - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 6, 459, 677.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2011 pana la 15.03.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.participare 65000lei pentru toate loturile;pentru unul dintre loturi astfel: 41500 lei pt Lot1, 4500 lei pt Lot2, 19000 lei pt Lot3.Gar.de buna executie-1% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat-Autoritatea Nationala pentru Cercetare StiintificaDenumirea proiectului: RETEA INTEGRATA DE CERCETARI INTERDISCIPLINARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 4(12A)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006In sustinerea declaratiei :
a) Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat, eliberata de ANAF, original sau « copie marcata conform cu originalul ».b)Certificat constatator, in original sau copie marcata conform cu originalulDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
Declaratie privind incadrarea in prevederile art 69 1din OUG nr. 34/2006
Certificat de inregistrare la Registrul Comertului- copie marcata conform cu originalulPrezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei aniPentru sustinerea declaratiei privind cifra de afaceri se va depune bilantul pentru perioada de referinta. Pentru persoanele fizice sau juridice straine se vor prezenta documente echivalente vizate de autoritatile statului de origine.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 6.500.000, 00 lei pentru participantii la toate loturile, iar pentru participantii la unul dintre loturi minim 4.150.000, 00 lei pentru LOT.1, minim 450.000, 00 lei pentru LOT.2 siminim 1.900.000, 00 lei pentru LOT.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrariin ultimii 3 aniInformatii privind personalul - Se va completa si prezenta Formular nr.9(12I)
Cerinta minima: o persoana atestata de catre producator, organisme abilitate, pentru instalare/service, cu o vechime de minim 1 an.
Informatii privind subcontractantii- Se va completa si prezenta daca este cazul, Formularul nr.16 (12G) cu subcontractantii, specialitatea acestora si serviciile furnizate.
Standarde de asigurare a calitatiiPentru ofertant ? Certificate de atestare a calitatii emise de organisme acreditate(ISO 9001/2008 sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 10(12D)- Lista principalelorlivrariin ultimii 3 ani siFormular nr.11- Experienta similara se solicita unul sau mai multe contracte de furnizare de produse a caror suma sa fie cel putin 6.500.000, 00 lei pentru participantii la toate loturile, iar pentru participantii la unul dintre loturi minim 4.150.000, 00 lei pentru LOT.1, 450.000, 00 lei pentru LOT.2 siminim 1.900.000, 00 lei pentru LOT.3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se realizeaza intr-o singura runda si elementul care face obiectul reofertarii este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2L-C
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2011 13:00
Locul: UBB Cluj-Napoca, Directia General Administrativa , Str. IIC Bratianu, Nr.14, Serviciul Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evacuare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, ,Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400084, Romania, Tel. 0264/405300 int.5450, Email:  [email protected], Fax:  0264/450675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2011 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer