Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE URBANISM PENTRU GESTIONAREA RELATIEI CU CETATENI


Anunt de participare numarul 88105/08.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE URBANISM PENTRU GESTIONAREA RELATIEI CU CETATENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Prahova
Ploiesti, B-dul Republicii, Nr. 2-4
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM INTEGRAT DE URBANISM PENTRU GESTIONAREA RELATIEI CU CETATENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SISTEM INTEGRAT DE URBANISM PENTRU GESTIONAREA RELATIEI CU CETATENI
Conform fisei de date a achizitiei si caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 924, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.12.2009 pana la 04.11.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particpare - 40.000 lei, conf.H.G.834/2009, art.86Garantie buna exec 10% din val.fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul finantat in cadrul POS (POS CCE) 2007 2013, Contract finantare nr. 92/321 din 04.08.2009, cod SMIS - CSNR 48-FEDER Bugetul national 98%- Buget local 2, 00 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG. nr. 34/2006
- Declaratie privind eligibilitatea
- se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- se va prezenta Certificatul de inregistrare fiscala a operatorului economic .
Certificat emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - bugetul de stat ;
Certificat emis de Primaria de la sediul social si punctul de lucru implicit - taxe si impozite locale [bugetul local] .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Bilanturile contabile pentru anii 2007 si 2008 sau extrase de bilant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MINIMA DE AFACERI 7.000.000 lei ( medie pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita ca ofertantul sa detina: Certificare ISO 9001 - Sistem de Management al Calitatii pentru domeniul supus achizitiei-Pentru producatorul echipamentelor de calcul se solicita certificare ISO 9001 si ISO 14001 pentru domeniul supus achizitiei
2. Declaratie ce va cuprinde lista principalelor prestari de servicii finalizate in ultimii 3 ani
3. se va prezenta o Declaratie privind pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-conform Formularului nr. 9 .- declaratia va cuprinde informatii cu privire la numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului si asigurarea serviciilor cu responsabili tehnici atestati in domeniul serviciilor ce urmeaza sa fie realizate.- se vor completa CV-urile persoanelor reprezentative pentru indeplinirea contractului si copii dupa diplomele si certificatele pe care le detin.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.lista cu prestari de servicii va cuprinde cel putin un proiect de realizare a unui Sistem Informatic Integrat cu Proces Verbal de receptie finala, cu cel putin 135 utilizatori, implementat in ultimii trei ani si cu o valoare de cel putin 1.900.000 leifara TVA2.Obligatoriu, lista va cuprinde cel putin 2 sisteme informatice, implementate in ultimii trei ani, cu Proces Verbal de receptie finala, care sa includa servicii de dezvoltare, implementare si intretinere de portal web si cu o valoare insumata de cel putin 900.000 lei fara TVA;3.Obligatoriu, lista va cuprinde cel putin 2 sisteme informatice de management al documentelor implementate in ultimii 3 ani, cu Proces Verbal de receptie finala si cu o valoare insumata de cel putin 900.000 lei fara TVA4.Obligatoriu in lista persoanelor membre ale echipei de proiect se vor regasi: - Manager de proiect: Profil: Studii superioare de lunga durata (finalizate) in domeniul IT;Prezentarea a minim 2 recomandari de la beneficiari ce releva calitatea de manager de proiect in proiecte de implementare si dezvoltare solutii tip portal.Specialist in administratia publica: Profil: Studii superioare universitare si postuniversitare finalizate, relevante in domeniul administratiei publice;Coordonator echipa dezvoltare portal web: Profil: Studii universitare (finalizate) de lunga durata in domeniul IT; Minimum 3 ani de experienta in tehnologia si limbajul de programare utilizate pentru dezvoltarea solutiei propuse;Expert ITProfil: Studii superioare finalizate in domeniul IT&C;Minimum 5 ani experienta profesionala dovedita in domeniul programariiExpert baze de date Profil: Studii superioare finalizate in domeniul IT&C; Minimum 5 ani experienta profesionala in domeniul administrarii bazelor de date.Administrator de retea: Profil: Studii superioare finalizate in domeniul IT&C;;Minimum 5 ani experienta profesionala in domeniul administrarii de retele IT;Expert securitate IT&CProfil: Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C;Minimum 5 ani experienta profesionala dovedita in domeniul implementarii si administrarii pe toate nivelele a securitatii sistemelor IT complexe;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:00
Locul: Consiliul judetean Prahova , b-dul Republicii, Nr. 2-4 , Directia Logistica, Etaj IV camera 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul finantat in cadrul POS (POS CCE) 2007 2013, Contract finantare nr. 92/321 din 04.08.2009, cod SMIS - CSNR 48-FEDER (fonduri europene nerambursabile post-aderare) Bugetul nationalFondul national 98%- Buget local 2, 00 %
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL PRAHOVA
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244/516265, Email: [email protected], Fax: 0244/542408
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr.2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer