Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT PENTRU ALIMENTAREA CU APA, CANALIZARE SI EPURARE A APEI UZATE IN COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 70298/23.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLUGARI
Adresa postala: COMUNA PLUGARI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 707360, Romania, Punct(e) de contact: Sandu Costel, Tel.0232/238004, In atentia: d-lui primar, Email: [email protected], Fax: 0232/238004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT PENTRU ALIMENTAREA CU APA, CANALIZARE SI EPURARE A APEI UZATE IN COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Borosoaia
Comuna Plugari
Judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM INTEGRAT PENTRU ALIMENTAREA CU APA, CANALIZARE SI EPURARE A APEI UZATE IN COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232450-1-Lucrari de constructii de drenaje (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 000, 000 si 12, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art.97 din HG nr.925/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 200000 lei. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive in cuantum de 5 % din valoare fara TVA , a contractului de executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si MMDD, conform OG nr.40/2006 si a HG 904/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articolelor 180 si 181 din OUG 34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala , Directia Generala a Finantelor Publice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale in original sau copie legalizata;
Cazier judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic in original sau copie legalizata .
Cazier fiscal .
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata .Cod CAEN 4221-Lucrari de constructie a proiectelor utilitare pentru fluide.
Actul constitutiv pentru a se dovedi obiectul de activitate corespunzator cu obiectul contractului .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara ;
Se va prezenta bilantul contabil la 31 dec 2006 , la 31 dec 2007 sibalanta la 30.06.2008.Firma sa inregistreze profit in acesti ani ;
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani.
Solvabilitate patrimoniala ;
(capital propriu/total pasiv x 100)
Lichiditate generala
(Active circulante/datorii curente x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 30.000.000 lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna , situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, continand valori , perioade de executie , beneficiari : Executiile de lucrari se confirma prin prezentarea de contracte , procese-verbale de receptie la terminarea lucrarii, recomandari vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii;
Declaratii care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul.
Declaratie privind numarul mediu de angajati , asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului, Curriculum Vitae al acestora in format standard european (formularele 13 B, 13C) si contracte de munca vizate la ITM (copii)
Informatii privind sustinerea preturilor pentru cel putin 80% la materiale si echipamente :
-facturi proforme
-analiza pret(mortar, beton, etc)
-certificate de conformitate materiale si echipamente(copie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia unor categorii de lucrari alimentare cu apa sau canalizare si statie de epurare cu valoarea minima de 3.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3839/19.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei sau in Cont RO74TREZ4065002XXX000041, (TREZORERIA MUN. IASI , COMUNA PLUGARI, COD FISCAL 4540402).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2009 14:00
Locul: sediul Primariei comunei Plugari, judetul Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economiciparticipanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru obtinerea documentatiei de atribuire, operatorii economici trebuie sa trimita autoritatii contractante o adresa prin care sa-si exprime de achizitionare a caietului de sarcini, cu cel putin 2 zile inainte dedata la care se va prezenta la unitatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Iasi, strada Anastasie panu nr.25., Localitatea: iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217808, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)213104642, Email: [email protected], Fax: (+40)213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere, conform art.280, alin.5 din OUG nr.60/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI PLUGARI
Adresa postala: Comuna PlugariJudetul Iasi., Localitatea: Plugari, Cod postal: 707360, Romania, Tel.0232238004, Email: [email protected], Fax: 0232238004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer