Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT PENTRU ALIMENTAREA CU APA, CANALIZARE SI EPURARE APEI UZATE IN COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 64962/29.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLUGARI
Adresa postala: COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 707360, Romania, Punct(e) de contact: SANDU COSTEL, Tel.0232/238004, In atentia: PRIMAR SANDU COSTEL, Email: [email protected], Fax: 0232/238016, Adresa internet (URL): COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT PENTRU ALIMENTAREA CU APA, CANALIZARE SI EPURARE APEI UZATE IN COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT BOROSOAIA, COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM INTEGRAT PENTRU ALIMENTAREA CU APA, CANALIZARE SI EPURARE APEI UZATE IN COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232450-1-Lucrari de constructii de drenaje (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE SOLICITA EXECUTAREA LUCRARILOR NECESARE PENTRU REALIZAREA, CONFORM PROIECTULUI TEHNIC, CAIETELOR DE SARCINI, SI A DETALIILOR DE EXECUTIE, A OBIECTIVULUI DE INVESTITIE "SISTEM INTEGRAT PENTRU ALIMENTAREA CU APA, CANALIZARE SI EPURARE APEI UZATE IN COMUNA PLUGARI, JUDETUL IASI"
Valoarea estimata fara TVA: 12, 310, 006RON
II.2.2) Optiuni
Da
IN CONDITIILE ART. 122 ALN. j DIN OUG NR. 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 200000 RON. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE VA CONSTITUI PRIN RETINERI SUCCESIVE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOARE FARA T.V.A A CONTRACTULUI DE EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SI MMDD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA PREZENTAREA URMATOARELOR DOCUMENTE: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ARTICOL 181 DIN OUG. NR. 34/2006; DECALRATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA; CAZIERUL JUDICIAR AL PERSOANELOR AFLATE LA CONDUCEREA OPERATORULUI ECONOMIC; CERTIFICAT DE INREGISTRATE; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI; CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR, PLATA IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA PREZENTAREA URMATOARELOR DOCUMENTE: SCRISOARE DE BONITATE BANCARA; BILANTURILE CONTABILE LA 31.12.2006 SI 31.12.2007 VIZATE SI INREGISTRATE LA ORGANELE IN DREPT, BALANTA LA 30.06.2008 - FOTOCOPII SEMNATE SI AUTENTIFICATE "CONFORM CU ORIGINALUL"; FORMULARUL INFORMATII GENERALE; SOLVABILITATEA PATRIMONIALA(30%); LICHIDITATEA GENERALA(100%).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE ANUALA DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI TREBUIE SA FIE CEL PUTIN EGALA CU 30000000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SIMILARE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI; RECOMANDARI DE LA ALTI BENEFICIARI; DECLARATIILE SI LISTA PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE, INSTALATIILE, MIJLOACELE DE TRANSPORT DIN DOTARE; FORMULARUL "ASIGUREA TEHNICA PROPUSA PENTRU EXECUTIA INVESTITIEI"; DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE; INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE; LISTA CU SUBCONTRACTANTII (DACA ESTE CAZUL); ACORDUL DE ASOCIERE(DACA ESTE CAZUL); CERTIFICARE ISO 9001, ISO 14001, ONSAS 18001 SAU ECHIVALENTE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SE SOLICITA CA, IN ULTIMII 5 ANI, OPERATORUL ECONIMIC SA FI INCHEIAT SI INDEPLINIT CEL PUTIN 1(UNU) CONTRACT DE EXECUTIE DE LUCRARI ALIMENTARE CU APA SAU CANALIZARE SI STATIE EPURARE, DE VALOARE EGALA SAU MAI MARE DE 3000000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2432/12.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: DIRECT LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU IN CONT RO13TREZ4065006XXX000454, COMUNA PLUGARI JUDETUL IASI, COD FISCAL 4540402
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2008 09:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PLUGARI JUDETUL IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AL OPERATORILOR ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PENTRU OBTINEREA DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA TRIMITA AUTORITATII CONTRACTANTE O ADRESA IN CARE SA-SI EXPRIME INTENTIA DE ACHIZITIONARE A DOCUMENTATIEI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Iasi, str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.(0232) 217808, Email: [email protected], Fax: (0232) 217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
DECIZIILE CNSC POT FI ATACATE CU PLINGERE, CONFORM ARTICOLULUI 280, ALINIATUL 5 DIN OUG. NR. 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Plugari
Adresa postala: Comuna Plugari, Judetul Iasi, Localitatea: PLUGARI, Cod postal: 707360, Romania, Tel.(0232)238004, Email: [email protected], Fax: (0232)238016
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2008 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer