Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat pentru "Centrul virtual de instruire a personalului" - cod SMIS 23558


Anunt de participare numarul 139984/26.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Punct(e) de contact: Costin Tudor, Dana Leonachescu, Tel. +40 213143400-1494/1041, Email: [email protected], Fax: +40 213191536, Adresa internet (URL): www.sgg.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat pentru "Centrulvirtual de instruire a personalului" - cod SMIS 23558
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Secretariatul General al Guvernului, Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Sistem integrat pentru "Centrulvirtual de instruire a personalului" - cod SMIS 23558
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
48931000-3-Pachete software de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui Sistem integrat pentru "Centrulvirtual de instruire a personalului" / cod SMIS 23558
Valoarea estimata fara TVA: 2, 791, 252RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantum: 55.825, 00 lei. Echivalenta pt o garantie depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b) Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Constituire: instrument de garantare irevocabil emis conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006. Cont autoritate contractanta RO75TREZ7005005XXX000172, deschis la A.TCPMB, cod fiscal: 4283422.d) Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP. Garantia de participare se va completa si se va depune in original la Registratura Secretariatului General al Guvernului ? intrarea C, Palat Victoria, pana la data limita de depunere a ofertelor.e) Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare insotita de declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categ. IMM-conform model prevazut in Legea 346/2004.In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea de 50%, cu conditia respectarii art. 3 din lege. Asocierea unui IMM cu un operator economic care nu face parte din categoria IMM nu are caracterul unui IMM.In cazul in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. art. 278^1 din OUG nr 34/2006. Cuantum: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 50% din valoarea solicitata de Beneficiar in conf. cu pv. Legii nr.346/2004-stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, valabila pe o perioada cu 30 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.89-90 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - Fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.
- Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic (firma).
Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.
- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 .
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Declaratia trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante:
- Ion Moraru - Secretarul General al Guvernului, Andrei Cosmin Tanasie ? director ? Directia Economica, Niculae Teodorescu ? director - Directia Contencios si Resurse Umane, Constantin Niculescu ? director ? Directia Logistica, Marin Militaru ? sef serviciu ? Serviciul Asigurare Logistica, Viorica Petrescu ? Sef Serviciu ? Serviciul Financiar, Costin Tudor ? director - Directia Informatica, Valentina Prunoiu ? Consilier ? Directia Economica, Daniel Belaconi ? Consilier ? Directia Informatica, Veronica Tifin ? Consilier juridic - DirectiaJuridica, Dana Leonachescu ? Expert superior ? Serviciul Asigurare Logistica.- Nota:
a. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul intregii societati.
b. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic
Modalitatea de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionariatului, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea informatiilor privindsituatia economico-financiara - informatii generale si cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011.
- Bilantul contabil la 31.12.2011 sau 30.06.2012, din care rezulta cifra de afaceri globala / rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Dovada ca a prestat in ultimii3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini.Prezentarea Listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr. 6
-Prezentarea unor documente/certificate emise in conformitate cu prevederile art. 97^1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 2
Prezentarea de Informatii privindsubcontractantii cu specializarea acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.- Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se vacompleta Formularul nr. 7, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Nota: a. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertant.
Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.
Pentru echipa de implementare proiect este necesara urmatoarea componenta si calificari minime:
a. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului (formularul nr. 11)b. Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate care nu este angajat al ofertantului(formularul nr. 11a)daca este cazul
Cerinta nr. 3.1 ? Project Manager- Diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul IT&C, ingineriei si managementul dezvoltarii, asigurarii calitatii si managementul de proiect in dezvoltare de software;
- Diploma care sa ateste calificarea in management de proiect emisa de o organizatie recunoscuta la nivel national/european.- Cel putin 5 ani de experienta in informatica din care minim 3 ani in conducerea echipelor de implementare a proiectelor de sisteme informatice integrate;
- Cunoasterea limbii engleze ? utilizator independent.
Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta.
Cerinta nr. 3.2 ? Technical Manager sistem de e-learning
- Diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
- Certificare in managementul proiectelor;
- Certificare Scrum Master Certification, Agile Methodology, Scrum Practices sau echivalent;
- Certificare recunoscuta national si international pentru design si dezvoltare aplicatii web pe modelul arhitectural ofertat;
- Minim 3 ani de experienta in informatica in implementarea si dezvoltarea solutii portal web si in cadrul unor proiecte de referinta in dezvoltarea de solutii software, asemanatoare ca anvergura cu cel ofertat, - Cunoasterea limbii engleze ? utilizator independent
Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta.
Cerinta nr. 3.3 ? Dezvoltator software ? minim 2 persoane
- Diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta.- Certificare recunoscuta national si international pe o platforma de dezvoltare;
- Cel putin 3 ani experienta in implementarea proiectelor IT&C avand calitatea deDezvoltator software educational cel putin intr-un proiect similar;
- Cunoasterea limbii engleze ? utilizator independent
Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta.
Cerinta nr. 3.4 ? Expert infrastructura Hardware ? minim 2 persoane
- Diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta.- Certificare oficiala emisa de catre producatorul tehnologiei echipamentelor pentru infrastructura hardware, instalare si configurare servere (minim 1 persoana) si storage (minim 1 persoana);
- Cel putin 3 ani experienta in implementarea proiectelor IT&C pe parte de infrastructura hardware (instalare, configurare si administrare echipamente de tip server si storage).
- Cunoasterea limbii engleze ? utilizator independent.Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta.
Cerinta nr. 3.5 ? Expert infrastructura software
- Cel putin 3 ani de experienta in domeniul IT in administrarea si configurarea infrastructurilor IT bazate pe tehnologiile ofertate;
- Detinerea certificarii ITIL v3 Foundation sau echivalent;
- Cunoasterea limbii engleze ? utilizator independent.
Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta.
Cerinta nr. 3.6 ? Coordonator instruire
- Diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul IT;
- Certificare de formare autorizat CNFPA sau echivalent;
- Detinerea unei experiente profesionale relevante in calitate de coordonator instruire in cadrul unui proiect similar.
- Cunoasterea limbii engleze ? utilizator independent.Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta.
Cerinta nr. 3.7 ? Expert securitate informationala
- Diploma de absolvire a studiilor universitare in domeniul IT;
- Auditul sistemelor informatice (CISA sau echivalent);
- Certificare profesionala in managementul serviciilor IT (ITIL sau echivalent);
- Detinerea unei experiente profesionale relevante in calitate de expert securitate informationala in cadrul unui proiect similar.
- Certificare profesionala CISM (Certified Information System Manager) sau echivalent;
- Certificare CRISC- Risk and Information Systems Control sau echivalent.
- Cunoasterea limbii engleze ? utilizator independent.
Prezentarea de documente relevante: diplome de absolvire a studiilor, C.V. (formularul nr. 12), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si datat, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta.
Cerinta nr. 1
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent ? conform anexei nr.3 din Ordinul nr. 509/2011
Cerinta nr. 2
Implementarea standardului de management al sistemului de mediudin seria ISO 14001 sau echivalent ? conform anexei nr.3 din Ordinul nr. 509/2011
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri externe nerambursabile
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu acelasi pret: Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G.nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Tel. +40 213139825, Email: [email protected], Fax: +40 213191536, Adresa internet (URL): www.sgg.o
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer