Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat pentru inregistrarea audio si transcrierea sedintelor de judecata din toate instantele din Romania.


Anunt de participare numarul 48906/09.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.4021/318.33.08, In atentia: Simona Mariana BITA, Email: [email protected], Fax: 4021/318.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat pentru inregistrarea audio si transcrierea sedintelor de judecata din toate instantele din Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Toate instantele de judecata din tara: Curti de apel, Tribunale si Judecatorii.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ministerul Justitiei asigura implementarea unei solutii integrate pentru inregistrarea digitala audio a sedintelor de judecata din toate salile de judecata de pe teritoriul Romaniei, conform obligatiilor rezultate din Legea 304/2004 privind organizarea judiciara, cu modificarile si completarile ulterioare. Solutia va fi una integrata cu sistemele IT existente, presupune livrarea de hardware si software si ca include servicii specifice de implementare, asistenta si instruire pentru solutia propusa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32321200-1 - Echipament audiovizual (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
30241700-7-Software multimedia (Rev.1)
30250000-6-Sisteme informatice (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem integrat pentru inregistrarea audio si transcrierea sedintelor de judecata din toate instatele din Romania (642 sali de judecata), conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 554, 621.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particip: 146.000 lei constit.sub forma de scrisoare de garantie bancara.Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contract.sub forma de scrisoare bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ptr.pers.jur./fiz.romane: Decl.privind elig.(Anexa 2b)Decl. privind neincadrarea in sit.prev.la art.181(Anexa 2c);Certif.de atestare fiscala val.la data desch.ofertelor.
Certif.fiscal cu priv.la plata impoz.si taxelor locale val.la data desch.ofert.
Certif.const.eliberat de O.R.C.Autorizare de funct.(ptr. pers. fiz. rom)
Ptr. pers. jur./fiz. straine:
Doc.edificatoare elib.de catre aut.competente din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita formularul "Fisa de informatii generale- Anexa 3" completat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin o recomandare (original) din care sa rezulte ca s-a realizat cu succes un proiect similar (in conditiile utilizarii componentelor software ale sistemului integrat propus de ofertant sau similare ca performanta si functionalitati);
Declaratiile privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantii si specializarea acestora
Declaratie privind lista principalelor livrari de sisteme similare din ultimii 3 ani;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare de produse;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Autorizare pentru livrarea produselor (pentru distribuitori).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32221/MJ
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S59-079953 din 26.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Gratuit din SEAP si/sau de la www.just.ro sau se poate achizitiona de la Ministerul Justitiei, contra cost.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 11:30
Locul: Sediul Ministerului Justitiei din Str. Apolodor 17, et. 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se solicita prezentarea unei imputerniciri pentru reprezentantii ofertantilor care doresc sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4021/310.46.42, Email: [email protected], Fax: 4021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 050091, Romania, Tel.4021/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 4021/332.12.40, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.4021/318.33.08, Email: [email protected], Fax: 4021/318.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer