Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - sistem integrat pentru inregistrarea audio si transcrierea sedintelor de judecata din toate instantele din Romania


Anunt de intentie numarul 11393/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021 - 318. 33. 08, In atentia: Adina Dedu, Email: [email protected], Fax: 021 - 318.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
sistem integrat pentru inregistrarea audio si transcrierea sedintelor de judecata din toate instantele din Romania
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : livrarea, instalarea si instruirea se va face in toate salile de judecata din toate instantele din Romania
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 14, 554, 621.85RON
implementarea unei solutii integrate pentru inregist.digitala audio a sed.de judecata dinsalile de judecata de pe terit.Romaniei, conform oblig.din Legea 304/2004.Solutia va fi una integrata cu sistemele IT existente, livr.de hardware, software, va include serv.de implementare, asistenta si instruire.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
32321200-1 - Echipament audiovizual (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
30241700-7-Software multimedia (Rev.1)
30250000-6-Sisteme informatice (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
- fazele de desfasurare a contractului se vor derula in conformitate cu Graficul Gant dinCaietul de sarcini.- toate informatii suplimentare se regasesc in Documentatia de atribuire
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer