Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem integrat pentru sala de operatii dermatologie


Anunt de participare numarul 135257/04.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02550 Bucuresti
Adresa postala: str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77302, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL ARSEANU, Tel. +40 23195858, In atentia: lt.col.ing. Popa Robert, slt.ing. Ionel Nicoleta, f.p.ing. Mirancea Silviu, Email: [email protected], Fax: +40 213149333, Adresa internet (URL): http: //www.dpa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem integrat pentru sala de operatii dermatologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, U.M. 02482 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 27 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 258, 065RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatea estimata de produse care ar putea fi solicitate pe parcursul derularii acordului cadru este: cantitate minima - 1 produs; cantitate maxima - 2 produse. Cantitatea estimata de produse care ar putea face obiectul unui ctr.subsecvent: cantitate minima - 1 produs; cantitate maxima - 2 produse.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem integrat pentru sala de operatii dermatologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem integrat pentru sala de operatii dermatologie - 2 complete
Valoarea estimata fara TVA: 7, 258, 065RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare estede145.161 lei, respectiv 33.370 euro. Garantia de participare se va constitui printr-un instrument de garantare - Formular nr.3, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original la deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 95 zile de la data limita de depunere a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asa cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16, alin.2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in Anexa nr.1 (si dupa caz nr. 2) la Legea 346/2004.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si trebuie sa mentioneze ca acopera, in mod solidar, toti membrii grupului de operatori economici.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, asocierea rezultata beneficiaza de reducerea cu 50% a nivelului garantiei de participare, solicitat prin documentatie de atribuire, doar daca asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, fiecare din membrii grupului trebuie sa prezinte declaratia pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte operatorul economic), conformmodelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 la art. 7 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, cf.Formularului 15. Cuantumul garantiei de buna executie-10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, sau 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului, in cazul ofertantilor din categoria I.M.M. Instrumentul de garantare de buna executie se va prezenta autoritatii contractante, in forma originala, in cuantumul solicitat si avand valabilitatea de 135 de zile de la data emiterii, in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent de ambele parti.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in cf.cu prevederile art. 91, H.G.925/2006.In cazul in care ofertantul castigator reprezinta o asociere de operatori economici, garantia de buna executie trebuie constituita in numele asocierii si trebuie sa mentioneze ca acopera, in mod solidar, toti membrii grupului de operatori economici.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cap. bug., subcap., alin. ? 60.01.02, art. si alin. bug. ? 51.02.12, precum si cap. bug., subcap., alin. ? 60.10.02, art. si alin. bug. ? 71.01.30
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1: Ofertantul trebuie sa nu se incadreze in situatiile stipulate la art.180 si art.181 din OuG.34/2006. Documente de confirmare: formular 4 si formular 5. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 vor fi demonstrate pentru fiecare asociat.
2. Se vor prezenta Formularul 6 (Declaratie pricind calitatea de participant la procedura) si formularul 7(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) 3. Se va prezenta declaratia pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1) dinOuG.34/2006 ;4: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta, astfel: a) pentru persoane juridice romane:
- certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
b) pentru persoane juridice straine:
- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Documentelementionate mai sus vor fi depuse in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Personalul de conducere cu functie de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: Loctiitor sef UM 02550: Catalin MORARU. Sef UM 02635: Marcel ARSEANU. Loctiitor sef UM 02635: Marian OPRISI. Sef UM 02620: Romeo NECHITA. Sef UM 02625: Ioan STANCIULESCU Ofertantii vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au ca activitate producerea/comercializarea/instalarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Documente solicitate:
a) persoane juridice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor;b) persoane juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).
Din documentele prezentate, trebuie sa reiasa ca operatorii economici au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Ofertantii vor prezenta avizul emis de Ministerul Sanatatii, prevazut la art. 3, alin. 2) din Legea 176/2000, privind dispozitivele medicale.
Documentele mentionate mai sus vor fi depuse in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2/45-CVP/14.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 10:30
Locul: La sediul U.M. 02550 Bucuresti (prin U.M. 02635 Bucuresti).
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura este organizata de MApN-UM 02550 Buc (prin UM 02635 Buc) si UM 02482 Buc, care vor fi semnatarii acordului cadru. Contractele subsecvente vor fi semnate de UM 02482 Buc.Data limita ptr.pentru depunerea ofertelor la sediul UM02550 Buc.-cap. IV.3.4) din anuntul de participare.Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forta majora, cad in sarcina ofertantului.Ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere vor fi respinse in sedinta de deschidere si declarate inacceptabile.Cf.art.10-HG 445/2003, pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furniz. trebuie sa obtina in prealabil NCAGE acordat de Biroul National de Codificare din tara de origine sau de la NAMSA.Ofertantii vor prezenta NCAGE sau vor prezenta Formularul 12.Pentru ag. ec. din Romania, codul se poate obtine prin inaintarea formularului 12 la BNC aflat in Bucuresti, b-dul Iuliu Maniu nr. 6-9 tel. 024107880. Ofertantul declarat castigator trebuie sa obtina acest cod inainte de semnarea ctr.Data si locul deschiderii ofertelor?vezi cap. IV.3.8 din anuntul de participarei n situatia in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii fin. acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita, ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, depunerea unei noi prop. fin. in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere fin. are pretul cel mai scazut.In sit. in care si noile prop.fin. prezinta acelasi pret, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului care ofera cea mai lunga perioada de garantie pentru produsele ofertate.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere-Formular 13. In acest caz, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa documentele edificatoare care probeaza indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii ctr. o solicitare in acest sens, in termenul prev. in respectiva solicitare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Procedura de solutionare a contestatiilor este prevazuta la art. 255 ÷ 256; si art. 266 ÷ 281 din OuG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale ? U.M. 02550 Bucuresti ? Biroul juridic
Adresa postala: B-dul. Drumul Taberei nr. 9-11, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel. +40 213136220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer