Licitatie Publica - ,,Sistem integrat pentru sala de operatii oftalmologie? (lot 1) si ,,Sistem integrat de chirurgie refractiva? (lot 2)
Anunt de participare numarul 139256/02.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02550 Bucuresti
Adresa postala: Str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77302, Romania, Punct(e) de contact: Lt. col. ing. Cioara Petrica, lt. col. ing. Vilcea Ionel, lt. col. ing. Minculescu Mircea, Tel. +40 213195858/2338/2511/2380/2984, Email: [email protected], Fax: +40 213149333, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Sistem integrat pentru sala de operatii oftalmologie? (lot 1)si , ,Sistem integrat de chirurgie refractiva? (lot 2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 181, 200EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile estimate care ar putea fi solicitate pe durata derularii acordului-cadru: Lot 1 - Sistem integrat pentru sala de operatii oftalmologie, cantitate minima 1 produs; cantitate maxima 2 produse; Lot 2 - Sistem integrat de chirurgie refractiva, cantitate minima 1 produs.; cantitate maxima 2 produse. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Sistem integrat pentru sala de operatii oftalmologie? (lot 1)si, ,Sistem integrat de chirurgie refractiva? (lot 2) .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Sistem integrat pentru sala de operatii oftalmologie? (lot 1) - 2 cpl. si , ,Sistem integrat de chirurgie refractiva?(lot 2) - 2 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 181, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare: 42.000 euro pentru ambele loturi, lot 1-16.500 euro;lot 2- 25.500 euro si se va constitui in lei la cursul de referinta lei/euro comunicat de BNR, valabil pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Ofertantii/asocieriele din categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de Legea 346/2004. Ofertantul precum si fiecare din membrii grupului in asociere vor atasa la oferta declaratia pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte operatorul economic), conform modelului prevazut in Anexa nr.1 (si dupa caz Anexa nr.2) la Legea 346/2004 2.Perioada de valabilitate: 125 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.3. Mod de constituire: in LEI, printr-un instrument de garantare (Formular nr. 3), emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante si care se prezinta in original sau prin virament bancar in contul U.M.02550 Bucuresti, cod IBAN RO62TREZ7005005XXX000212 - ATCCPMB. 4.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, ca inacceptabile. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent sau 5% din valoarea din valoarea fara T.V.A. a contractului sunsecvent, in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent de ambele parti, conform model (Formular nr. 14). Instrumentul de garantare de buna executie se va prezenta autoritatii contractante in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Capitol bugetar- 66.10.02 ; articolul si alineatul bugetar - 71.01.03.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G nr. 34/2006: formular 4, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, iar in cazul unei asocieri de catre toti membrii asocierii;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, formular 5. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 vor fi demonstrate pentru fiecare asociat;
- Prezentarea Certificatului eliberat de AdministratiaFinantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economicnu are datorii catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.u.G. nr. 34/2006 - Formular nr. 6, se va prezenta side subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul;
- Personalul de conducere cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura: Floarea Serban, Catalin Moraru; Marcel Arseanu; Romeo Nechita; Ioan Stanciulescu; Marian Oprisi, Aurelian Emil Ranetti; Gigi Teodoru; Mariana Jinga;
- Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formular nr. 7).
Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? semnat si stampilat, cu exceptia celor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura care se vor prezenta doar in original/copie legalizata.
Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local, scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor, vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG nr. 925/2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.u.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competentene ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1. Ofertantii vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au ca activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Documente solicitate:
a) persoane juridice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului;b) persoane juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente), fiind traduse in limba romana -traducere autorizata.
Din documentele prezentate, trebuie sa reiasa ca operatorii economici au in obiectul de activitate producerea/comercializarea de produse de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
In cazul unei asocieri, documentele edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicasau atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional vor fi prezentate de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentatCertificatul constatator emis de O.R.C. in copie, autoritatea contractanta va solicita, in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.
2. Conform art.10 din H.G. 445/2003 pentru aprobarea normelor privind organizarea si desfasurarea activitatii de codificare a articolelor de inzestrare din domeniul apararii, ,pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina in prealabil codul de agent economic acordat de Biroul National de Codificare din tara de origine?. Operatorul economic va prezenta codul de agent economic (NCAGE) sau va prezenta Formularul 15 ? Declaratie privind angajamentul de obtinere a codului de agent economic inainte de semnarea primului contract subsecvent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care ofertantul are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, va completa si prezenta formularul 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO-9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriu tehnic
40%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21 / 1 / 045 ? CVP din 20.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 10:00
Locul: La sediul U.M. 02635 Bucuresti din str. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale ? U.M. 02550 Bucuresti ? Biroul juridic
Adresa postala: B-dul. Drumul Taberei nr. 9-11, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel. +40 213136220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2012 10:33