Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT PENTRU SALI OPERATIE,BLOC OPERATOR,AMBULATOR SI A.T.I.


Anunt de participare numarul 107050/03.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA
Adresa postala:  SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022441, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii, Tel. 021-2552656;021-255.49.35, In atentia:  ref.Velicu Camelia, Email:  [email protected], Fax:  021-2552656;021-255.52.75, Adresa internet (URL):  www.spitalmalaxa.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT PENTRU SALI OPERATIE, BLOC OPERATOR, AMBULATOR SI A.T.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Nicolae Malaxa , sos.Vergului nr.12 , sector 2 , Bucuresti , parter , Magazia Centrala.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare : sistem integrat pentru sali operatie, bloc operator, ambulator si A.T.I
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare : lot 1 = 26000 lei ; lot 2 = 31000 lei .garantie de buna executie :5 % din valoarea, fara tva, a contractului care urmeaza a fi incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local , lista de investitii aprobata de Primaria Municipiului Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere - original, semnat si stampilat.Acest acord va trebui sa fie legalizat pana la momentul depunerii ofertelor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de prezentare (formular 1)2. Declaratia privind calitatea de participant (formular 2) ?
3. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3)
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4)5. Istoricul litigiilor (formular 5)6. Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la bugetul consolidat de stat - valabil la data depunerii ofertelor ? original sau copie legalizata;
7. Certificat privind plata impozitelor locale din care sa reiasa plata la zi a datoriilor - valabil la data depunerii ofertelor - original sau copie legalizata8. Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului9. Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte codurile CAEN : pentru obiectul contractului de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Declaratia pe propria raspundere de incadrare in categoria IMM-urilor (formular 8 cu anexe)- (daca este cazul) ? original, semnat, stampilat, valabil la data depunerii ofertei;
11. Formularul de Informatii generale (formular 9) ? original, semnat, stampilat, valabil la data depunerii ofertei;
12. Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de autoritatile competente ?copii legalizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferatntul trebuie sa faca dovada :
a) unei experiente similare in obiectul contractului, in valoare de minim 1.000.000 ron, demonstrabil printr-un contract cu obiect similar finalizat in ultimii 3 ani.;
b) capacitatii tehnice pentru executarea service-ului in perioada de garantie;
c) capacitatii profesionale pentru executarea service-ului in perioada de garantie;
d)implementareasistemului de management al calitatii la producatorul echipamentelor;
13. Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii14. Certificat marcaj CE sau Declaratie de conformitate a producatorului prin care sa fie precizata conformitatea produsului cu Directiva europeana in domeniu 93/42/CE15. Autorizatia de livrare (formular 6) eliberata de producator din care sa reiasa denumirea autoritatii contractante, denumirea si data procedurii pentru care se elibereaza autorizatia, produsul/produsele pentru care se primeste autorizatie, confirmarea cantitatii solicitate;16. Autorizarea de la producator (formular 6) a operatorului economic ce va asigura service-ul in perioada de garantiepentru fiecare din echipamentele ce vor fi livrate17. Autorizatie emisa de CNCAN pentru operatorul economic ce va asigura service-ul in perioada de garantie, pentru echipamentele ce intra sub incidenta acesteia
18. Centralizator autorizatii livrare si service (formular 7)
19. Lista contractelor de furnizare, de aceeasi natura cu obiectul achizitiei, pe care le-a executat in ultimii 3 ani (formular 10)
20. Minim trei recomandari din partea beneficiarilor trecuti in formularul 1021. Lista personalului autorizat de producator pentru executarea service-ului in perioada de garantie pentru echipamentele ce vor fi livrate22. CV-urile personalului (formular 11) ce va asigura service-ul in perioada de garantie23. Certificatele de absolvire a cursurilor de pregatire pentru persoanele ce vor asigura service-ul in perioada de garantie24. Autorizatiile emise de CNCAN pentru personalul specializat ce va asigura service-ul25. Certificatul ISO 9001 ? 2000 sau echivalent pentru producator, emis de o autoritate competenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
nr.de runde :1 ; durata runda :24 ore ; elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul fara tva ; alte informatii: conform documentatiei de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 12:00
Locul: Spital Clinic Nicoale Malaxa , sos.Vergului nr.12 , sector 2 , Bucuresti , etaj 1 , Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR CARE AU IMPUTERNICIRE SCRISA EMISA TEXTUAL IN ACEST SCOP. IMPUTERNICIREA SEMNATA SI STAMPILATA TREBUIE SA CONTINA SI COMPETENTELE ACESTORA IN LICITATIE .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala:  str.Bulevardul Unirii nr.37 , sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  005098, Romania, Tel. (+4) 021 408.36.00, Fax:  (+4) 021 408.37.00
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 , SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021-319.51.81, Email:  [email protected], Fax:  021-319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Spital Clinic Nicolae Malaxa
Adresa postala:  sos.Vergului nr.12 , sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022441, Romania, Tel. 021-255.52.75, Email:  [email protected], Fax:  021-255.49.35
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer