Licitatie Publica - SISTEM INTERDISCIPLINAR DE CHIRURGIE ENDOSCOPICA RIGIDA CU LANT VIDEO HD
Anunt de participare numarul 90330/07.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Dr. I. Cantacuzino
Adresa postala: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 73206, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Uleia, Tel.2107100, In atentia: popa bogdan, Email: [email protected], Fax: 2106435, Adresa internet (URL): Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INTERDISCIPLINAR DE CHIRURGIE ENDOSCOPICARIGIDA CU LANT VIDEO HD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM INTERDISCIPLINAR DE CHIRURGIE ENDOSCOPICARIGIDA CU LANT VIDEO HDSI PENTRU ABORD CU PORT SINGULAR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 754, 403RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.12.2009 pana la 30.04.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5% din valoarea contractului fara TVA- garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget- primaria generala a municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere fara a fi legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii si formalitati necesare pt evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cazier fiscal, declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolodat si la bugetul local, certificat constatator, copie dupa statut, certificat de inregistrare la registrul comertului informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie dupa ultimul bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind livrarile de produse similare pe ultimii 3 ani, certificat ISO 9001, certificat CE, catalog de prezentare al produsului de la producator, declaratie pe propria raspundere privind existanta unui punct service,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10319/02.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 10:00
Locul: serviciul achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6 sect. 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata sector 2
Adresa postala: b-dul Unirii, nr. 37 sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.0214083600, Email: [email protected], Fax: 0214083652, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
persoana vatamata poate sesiza CNSC sau instanta judecatoreasca competenta in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sp. Cl. Dr. I. Cantacuzino-cisacap
Adresa postala: str. ion movila nr 5-7 sect. 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 73206, Romania, Tel.021.210.071.00, Email: [email protected], Fax: 021.210.94.47, Adresa internet (URL): www.spitalul-cantacuzino.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2009 15:00