Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem major canal-Cartier Plopi-etapa II


Anunt de participare numarul 61976/21.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453, In atentia: Laura Dinca, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem major canal-Cartier Plopi-etapa II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: cartier Plopi, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie Sistem major canal - cartier Plopi-etapa II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Canalizarea se va amplasa in lungul strazilor Albastrelelor partial-1083m, Str.Bistrei partial-103m, Martir Cornel Popescu partial -170m, Nicolae Tincu Velea partial 130m si Canal bega partial -697m. Lungimea totala a canalizarii este de 2183m. Sunt prevazute un numar de 68 camine de vizitare. Lucrarile vor fi executate in conformitate cu caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 129, 840RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta are dreptul de a aplica prev.art. 122, lit.j din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 62.000lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.Se prezinta doc. de la pct. III.2.1 si III.2.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie pe propria raspundere - art.180 din OUG 34/2006.2 Declaratie pe proprie raspundere - art.181 din OUG 34/2006;
3 Certificat fiscal - obligatii la bugetul de stat;4 Certificat fiscal - obligatii la bugetul local;5 Certificat constatator O.R.C.;6 Informatii generale;Declaratia pe propria raspundere/declaratie autentificata in fata unui notar/a unei autoritati administrative/judiciare/unei asociatii profesionale cu competente in acest sens in cazul persoanelor straine.7 Acorduri de asociere ( daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. cifra de afaceri medie anual
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra de afaceri medie anual pe ultimii 3 ani: 9.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice;2 Resurse umane
3 Experienta similara4 Inf. subctractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Declaratie util., instal., echip. tehnice, alte dotari de care dispune op. ec. strict necesare pentru indeplinirea contractului Formular 12H, lista acestora, dovada ca la detine in dotare proprie/contractede inchiriere/conventii, cel putin: util.pt.incarcat/sapat - 2buc., palplanse pt. sprijiniri sapaturi, compactor, repartizor finisor mixuri asfaltice, dispozitiv pentru imprastiat solutie amorsat, masina de taiat rosturi cu disc abraziv, Instr. topo de masura; (taloane, fact.de achizitie, contracte);lista lab. pt. asig. grad de compactare a umpluturii ( nominalizare lab. pt.incercari si emitere buletin de incercari). 2 Decl.efectiv mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Formular 12I; Lista pers. responsabile pentru executie;nominalizare: Seful de santier, Conduc. punct lucru, Resp. teh. cu executia, atestat ISC.pt.lucrari edilitare-copie atestat; 3 Declaratia si Lista lucrari similare executate in ultimii 5 ani-Formular 12 F;dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani, a unui contract pt. executia de lucrari de apa canal cu valoare: 900.000 lei fara T.V.A.(contract, pv de receptie a lucrarilor, recomandare-originale/copii legaliz.; pt. un caz din lista o recomandare vizata ISC;oblig. contr. in desfasurare cu preciz. nr.de pers. angajat la fiecare lucrare contractata-Formular 7; 4 Decl., lista, acorduri subcontr.-Formular 12G si 15, inf. gen. subctr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: pretul cel mai scazut-punctaj maxim
2.
Durata de executie
25%
Descriere: durata cea mai mica-punctaj maxim
3.
perioada de garantie a lucrarilor
5%
Descriere: perioada cea mai mare-punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 12:30
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar; virament/cont RO89TREZ62124510220XXXXX Municipiul Timisoara RO14756536. Orar pt casierie: 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC; in justitie conf. Legii 554/2004; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Primaria municipiului Timisoara, camera 229, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453/408367, Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2008 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer